2010. május 11.

Ősz a nyárban





Lassan itt a nyár, mégis az ősz jár az eszemben, mert olyan gyönyörű őszi színei vannak a fonalnak, amit Melindától kaptam egy cserebere alkalmával. A fonalból gombolyagot kanyarítottam, amiben semmi különös nincs, hisz így is kell, ami mégis különleges benne, hogy az én drága nagyim kezéről gombolyítottam! :)
Elkészült már jó pár napja egy éjszaka alkalmával a mamuszkám, de mégis csak most jutottam oda, hogy lefotózzam.
Nem ennyire rikkants, mint a képeken, élénkek a színei, de nem rikítóak, ám a fotók így sikerültek.
Nagyon vigyázok rá, most már nincs egész nap rajtam, csak esténként, mert nem szeretném, ha hamar elkopna. :)
A próbamamusszal ellentétben ez most már pont méret, szépen simul a lábamra.
Kapott egy kis fa gombot és kipróbáltam a rózsát, amit Csipkebogyó mutatott a blogján. Nem varrtam össze a fodrocskát virágnak, csak a gomb köré kanyarítottam, hogyan is mutat (nem tudtam, fog-e tetszeni). Otthagytam, varrás nélkül. Megáll, mert elég szoros a gomb. :) Tetszik.
Haa, és megy a hajamhoz! ;D

4 megjegyzés:

  1. Micsoda színek!!Nagyon jó lett, akárcsak az új frizurád!

    VálaszTörlés
  2. Le vagyok nyűgözve!:) Örülök, hogy ismét jó helyre került egy fonalam!:x

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy ,gyönyörű lett!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Milyen nagyon jó! A színe is, meg a mamusz is! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online