2010. május 20.

Már megint, még mindig... esküvő

No, a következőket követtem el, míg Tracy-t hallgattam:

egy gyűrűpárna, egy vendégkönyv, egy félig kész szütyő.

Külön-külön mindegyikkel megszenvedtem.
Szerencsésen alakult a délután, mivel kedves anyósom, Ábel drága nagymamija elvitte magához Csöpeszt. Persze, amikor van terem, időm, lehetőségem varrni, akkor szenvedek a legtöbbet. Bontok, kínlódok, miegymás. Mert ugye nem olyankor van kedvem varrni, amikor épp összejön a lehetőség. És ilyenkor nagyon nehezen megy. De haladni kell, bár még messze van augusztus, van még bőven feladat ehhez az esküvőhöz. És ha az ég is úgy akarja (no meg Szent Péter), akkor azért jó lenne nyaralni, komódos és szívem vágya dolgokat is készíteni. Meg hát még mindig lóg a levegőben két csere, egy meglepi és a swap. Húúú, megint nagyon benne vagyok a sűrűjében. Gondolkoztam, hogy az az egy baj van az időkibővítőmmel, hogy mindent egy hónapra sűrítek, így a kibővítőm sem ér sokat olykor. ;D

Akkor kezdem.

A vendégkönyvnél a borítás ment nehezen. De megküzdöttem vele. Egy A5-ös méretű, egyszerű kis emlékkönyvet vontam be. Itt-ott ráncolódik, de hát textillel borítottam, és annak biz ez a sajátossága. Mivel duci lett a teteje, vatelinnel béleltem, nem záródik szorosan, így egy kis szalaggal átkötöttem. Rontani nem rontott az összképen. A ragasztásokat díszzsinórral takartam. Ó, és még éppen kaptam két strasszos gyűrűt ehhez és a párnához. És egy szép mélybordón fogó zseléstollat. :)


A gyűrűpárnánál, és a vendégkönyvnél is, tanakodtam, hogy a bordó anyagot rakjam, vagy egyszerűen hagyjam, hogy a gyűrű ráncolja be. Mivel a bordó anyag alapból ráncos, az utóbbi mellett döntöttem. A szalagok varrásának helyét két apró bordó gyöngy fedi. Ez olyan lett, mint anno az unokahúgoméké, de mivel elég hangsúlyos ez a bordó a fehéren úgy gondoltam fura, ha oldalra helyezem, így került középre a dísz.



A menyasszony kért egy szütyőt is a ruhájához, amiben elfér mondjuk egy zsebkendő, vagy esetleg telefon. Hát ez volt a legnehezebb feladat. Úúúútálom a selymet, legalábbis varrni. És életemben nem varrtam még ilyesmit. De megküzdöttünk. Még nincs kész. A behúzáshoz először szalagot használtam, de úgy döntöttem gumis lesz. Kerül még rá két kis rövid csuklóra akasztható szalagfül. Az aljába, belülről selyemmel bevont karton kört ragasztottam, hogy legyen tartása. Vasalható strasszok díszítik és egy kis virág. Készül majd egy bordó is a koszorúslánynak.


Ezt a műtortát pedig ma kezdtem el. Ez is a pár kérése volt. Mivel ők már rég együtt élnek, már gyerkőc is van, csak most ejtik meg az esküvőt, nem kapnak már tárgyi jellegű ajándékot. Ez a doboz a nászajándék-borítékokat hivatott összegyűjteni. Ötletes nem? Nekem eszembe nem jutott volna. A tortához Ikeás kalapdobozokat vettem (egyetlen hibájuk, hogy nem fehérek, mert az lett volna jó - de a menyasszonynak így is tetszik). Még kerülnek rá körben szintenként selyem jojó virágok, hab gyanánt, közepükben egy-egy bordó gyönggyel (na, ez sem lesz kis meló). :)

Hú, még leírni is sokkk volt! :D

Majd folytatom a mutogatást, ha a többi is kész lesz. :)
Az eddig elkészültekkel elégedett vagyok, és úgy tűnik Zs, a menyasszony is!
Megérte a küzdelmet egy-egy rész elkészítése.
:D

8 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan ügyes vagy!
    Csodaszépen kivitelezett dolgok kerültek ki a kezeid közül!

    VálaszTörlés
  2. Barbi, igazi művész-lélek vagy,
    már írtam, hogy csak ámulok......

    VálaszTörlés
  3. Nahát, hogy ez a torta mekkora ötlet :)))) Szuper!! A többi sk ajándék is gyönyörű, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a torta fantasztikus, nagyon ötletes vagy, és minden összhangban van. Jaj a selymet én is utálom, kerülöm mindig, de ide ez kell:)

    VálaszTörlés
  5. Szóval ha újrakezdhetném, már jobban figyelnék én is ezekre az apróságokra amik szép emlékek maradnak a nagy nap után.Csak kár, hogy a házasságok nagy része válással végződik. Nagyon klassz dolgokat készítettél!

    VálaszTörlés
  6. Mégegyszer nagyon köszönöm a gyűrűpárnát és a vendégkönyvet,gyönyörűek lettek, pont olyan lett, mint amilyet szerettem volna!Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  7. Nem értem miért panaszkodsz az időkibővítődre?! Nagyon jól működik, ahogy elnézem! :DDDD

    Szépek lettek az elkészült darabok. A gyűrűs ötlet nagyon tetszik.
    A szatén iránti utálatodat megértem... semmi pénzért nem állnék neki ezzel dolgozni :)

    VálaszTörlés
  8. Biztosan sok munkád van bennük, de megérte, mert egytől egyig nagyon szép munkák!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online