2010. május 4.

Lila leleplezés



Végre van egy kis időm a blogomra! :) Most lett pár nyugisabb napom. Anyával rengeteget dolgoztunk, de szerintem nagyon szép lett a lakás! Van még néhány fúrni és súrolni való, de már kellett egy kis pihenés. A jó idő érkeztével pedig már fél délelőttöket kint vagyunk Ábellel.

Leleplezem a lila ajándékot, ami igazából már fel is van fedve Nina oldalán. :)
Kezdem a kályhától a mesémet...
Az úúúúúgy voooolt, hogy Ninával megegyeztünk egy csereberében. Júniusra időzítettük. Természetesen több apróságot terveztem, ezek közül az egyik a mamusz lett (gondoltam, jó ötlet, hisz Ő nem szokott horgolni). Amiért pedig hamarabb megkapta, annak az az oka, hogy eljutottam múlt csütörtökön Bpestre.
Az öcsém továbbképzésre utazott fel. Sógornőmmel pedig elhatároztuk, hogy a rendelkezésünkre álló 8 (nem írtam félre!) órát átcsavarogjuk, fő cél az Ikea volt (mi vidéki lyányok még nem jártunk ott). :) Végül az összes időnket ott töltöttük. Volt mit nézni, ebédeltünk is és az odaút is időbe telt, végül tesóm is előbb végzett egy kicsit. Hamarabb elment az idő, mint gondoltuk. Sok szépet vettem, főleg Ábelnek. Szép vidám lett a szobája! :)
Szóltam Ninának és Ennek, ha van kedvük jöjjenek el oda, mert nem akartam külön futamokat, hisz Sógornőmhöz szerettem volna igazodni. :)
Nináék el tudtak jönni, megebédeltünk, kávéztunk és beszélgettünk. Nekem nagyon kellemes élmény volt! :)) Olyan kedves, cserfes csajok, mint a blogjukon!
Kár, hogy rövidre sikeredett. A mamuszt ekkor adtam oda Ninának, mert nem bírtam ki, hisz már készen volt! :) És nagyon bizgatta az agyam a dolog, hogy jó lesz-e rá! :)
A fotót Tőle csentem, mert én balga nem fotóztam le, csak a részletét. :)
Tervezem, hogy nyáron még elutazom.
Jó lenne más, szívemnek kedves barátnőkkel is találkozni! :)

A mamuszt egyébként 70% bambusz 30% pamut, többszálas, antiallergén Anchor fonalból horgoltam.
Persze, nem értek hozzá, ez mennyire jó fonal, de nagyon puha és szép selymes fényű! :)

4 megjegyzés:

  1. Hát az összetétele alapján nagyon jónak tűnik. A színe is jó, és maga a mamusz se kutya, szóval gondolom, Nina elégedetten vette birtokba. :)

    VálaszTörlés
  2. Nina elégedett vele, bizony :)) Jó meleg, este, amikor már hűvös a padló, nagyon jó szolgálatot tesz és a lábam hálás érte :) Én nemkülönben :)) Imádom és köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  3. Már Ninánál is megcsodáltam! Nincs más szó rá: zseni vagy!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. They're lovely !!! PLease, can you say me where I can buy the pattern for make ones for me ?
    Thanks Barbi... I hope that you understand me
    Best regards from Spain

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online