2010. május 13.

Huncut doboz újra



Nem szabadulok az esküvők "fogságából". :D
Épphogy kézhez kapta sógornőm barátnője a dobozt, már rendelt is egyet. Nagyon tetszett neki az ötlet és a kivitelezés, és hétvégén épp ő is egy esküvőre hivatalos. Nem egy városban lakunk, így idő szűke miatt majdnem lemondtam, de el tud érte jönni, így nem gond a postázás (féltem, hogy nem ér oda időben).
Belül minden a régi. :)
Kívül ez lila lett, egy fa páros szív rátéttel, magát a dobozt most is teak-fa páccal színeztem.
Még mézet szereznem kell bele, mert most nincs itthon. :)

7 megjegyzés:

  1. Hú... ez is nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés
  2. Na most megint bepotoltam az elmaradásaim,és végignéztem az utobbi idöben készített alkotásaidat!Az a mamuszka olyan szupi lett,és persze a hajd is ,és a doboz is...és mindig minden.:D

    VálaszTörlés
  3. GYÖNYÜRŰSÉGES!!!
    NAGYON-NAGYON TETSZIK!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez is csodálatosan szép lett!!!

    VálaszTörlés
  5. Két dolgot biztosan felismerek az alsó sor közepén, na meg a cumit is, de a többi mi? Kis vaksi nekem, elmondanád? Köszi!:-)

    VálaszTörlés
  6. Ez a doboz nagyon szép lett.
    Finom , elegáns.
    A belseje már + !

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online