2010. május 11.

Háztűznéző, zöldhasú, mindez eperrel a tetején!


Fura cím, magyarázom! :)
Láttam Piroseper háromtornyos, tortaházát.
Beleszerettem a csodás rajzába!
Elküldte, hogy kihímezhessem Ábel szobájába (sajnos, ez még kicsit odébb van).
Cserébe készültek ezek az apróságok.
Aprók, de óriási szívvel küldtem! :)


HázTŰznézőbe mehetnek Fanni tűi a kis tűpárna házikóba.


Kapott egy zöldhasút is, no nem dollárt, hanem egy boldogságos kék filc madárka kitűzőt.
Zöld hassal a pikantéria kedvéért, és azért, hogy aki nem hiszi hogy a kék és a zöld jó együtt, az lássa, hogy igenis!
Piroseper tudja ezt. ;D

Végül egy igazán apró eprecske (mi más lehetne) egy tűpárna-gyűrűn. :)

Pirosepernek tetszik, úgyhogy minden oké! :D
A minik nagyon minik. Egy szálon egy szállal, DMC lenvásznon (nem tudom hány ct-os).
Már rég hímeztem minit, úgyhogy jólesett!

Nagyon köszönöm a csereberét Fanni! :)

7 megjegyzés:

  1. Itt is nagyon-nagyon köszönöm a csodás kis apróságokat! :) Gyönyörűek mindannyian!!!! :)

    A kék és a zöld nagyon tetszik együtt! :)

    Ahogy már írtam mailben, nagyon köszönöm én is a csereberét! Szuper élmény volt!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit irigykedek. De csak egy kicsit, mert csak felnézek az íróasztalról és itt van előttem a falon az én Babi kincsem. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! A minikékért minden elismerésem. Azt hiszem ezt az egy szálon egy szállal hímzést is ki kell próbálnom :-)

    VálaszTörlés
  4. Ezek a kincsértékű csecsebecsék!!

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek lettek! Olyan ügyes vagy, Barbi!! :)))

    VálaszTörlés
  6. ez a gyűrű a kedvencem
    csúcs
    :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online