2010. május 22.

Finomságok szemnek, kéznek és főként a léleknek









Hol is kezdjem? Az az igazság, hogy nem jutok szóhoz, annyira szépséges dolgokat kaptam Ninától! :) (És végre van időm is megmutatni.)

Megtetszett annak idején a Haiti árverésre készített csipkehímzése, és felvetettem, nem készítene esetleg nekem is egy ilyen szép darabot egy cserebere keretében. Ninának mindig olyan finom, aprólékos, gondosan elkészített szépségei vannak.
Igent mondott, de azt nem gondoltam volna (persze sejtettem, no de mégis), hogy így túlteljesíti legszebb elképzeléseimet! Gyönyörű lett a tűtartó, és kapásból kettő érkezett! :D Sok tűm van (ennek csak kis százaléka hímzőtű), és nagyon kell a hely! Na most van, mégpedig álomszép kuckók! :D
Gyönyörű mini hímzés, finom színek! Nagyon szeretem a natúr színeket. Két csodás csipkével, gyönyörű kagyló fonaltartóval. Csillagdísszel, charmokkal...
Mivel a tűtartók belsejéről készített fotóim nem lettek sikeresek, egy fotót Ninától csentem.
Hogy érdemeltem mindezt ki?
Kaptam egy óriási csipeszt is, nagyon buli! Majd Ábelnek hímzek valami szépet, és a gyerekszobában remekül fog mutatni a csipeszen! :D
A képről lemaradt egy barackos, bódító illatú potpuri viasz, belengi az illata a csomag tartalmát és most már a ruhásszekrényemet is! :D

KÖSZÖNÖM!

Készül az én csereajándékom is. Van még híja, de nem sok. Remélem, tetszik majd Ninának. Ehhez az ajándékcsomaghoz tartozott volna a lila mamusz is, de nem bírtam ki, mivel ez már korábban elkészült, így kapta előbb kézhez. :)

11 megjegyzés:

  1. Gyönyörűségeket kaptál, Barbi:)

    VálaszTörlés
  2. Ó hidd el, nem teljesítettem túl, ha lett volna több időm.. :))
    Annyira örülök, hogy teszik a csomagocska, el sem hiszed, ennyire jó volt készíteni ezeket Neked :) Hidegebb napokon a mamuszodba bújva tettem ezt :)
    Szóval, használd őket örömmel, és nagyon nagyon szívesen :))

    VálaszTörlés
  3. Itt is meg kell csodálnom ezeket a finom ajándékokat! :)
    Szépek a fotók is :))

    VálaszTörlés
  4. Micsoda gyönyörű kincsértékű csecsebecsét kaptál! És tényleg meseszépek a színei.

    VálaszTörlés
  5. Is a beautiful gift Barbi! congratulations and enjoy it!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűű "Ninás" meglepiket kaptál!:)
    Használd őket nagy örömmel!

    VálaszTörlés
  7. Ó, isteni dolgokat kaptál! Ninának tényleg annyira jó ízlése van - legalább annyira, mint Neked, Barbi! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Óóóóóóóóó!
    Elképesztően szépségesek!

    VálaszTörlés
  9. Igazán találó jelzővel illetted Nina ajándékait.
    Finomak!
    De a fotóid is olyan szépek, oly aprólékosak, hogy visszaadják a meglepik valódi tökéletessét
    Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
  10. Mennyi-mennyi gyonyoruseg!!! :)

    VálaszTörlés
  11. Na, én sárgulok az irigységtől....
    Nagyon-nagyon szép minden, és nyilván azért kaptad őket, mert megérdemled!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online