2010. május 10.

"Buba zizi, eső lesz!"





Nálunk ez már mondássá vált, amolyan házi, népi megfigyelés. :)
Ábelnek sok neve van. Többek között a Buba (ezt még a pocakomban kapta, amikor még nem tudtam, fiú lesz-e vagy lány). De szólítjuk sok-sok beszédes néven, mindig épp azon, ami épp aktuális: Kakamatyi, Huncutsógor, Haspókpál..., az általánosan elismert Cicamica és Mackó is gyakran elhangzik. Nekem Gyöngyöm, apájának néha Csöpesz... Sőt nemre való tekintet nélkül olykor Lujza is! :D
Szóval, Buba mostanában zizi (ez céltalan hisztit, nyávogást, anyaanyanemnem, anyaanyanemnem óbégatást jelent, némi vörös fejjel, vergődéssel, semminemjó rángatózással, másokon csüngéssel... blablabla). Zizi, mert esős idő van. Bizony, megfigyeltük. Én is érzékeny vagyok az időváltozásra, főleg az esőre, szélre. Ingerültebb, idegesebb, fejgörcsösebb vagyok. Ezek szerint Ő is. Mostanság délutánonként kissé kiborító, de majdcsak jön már a jó idő.
Azt is rémes kitalálni, mikor ugorjunk le gyorsan egy kis levegőzésre, hogy ne kapjon el a zuhé. Egyébként imád gumicsizmában a pocsolyákban tocsogni. Ernyője is van (de azt láttátok a húsvéti képeken), ám be kellene már szereznem egy jó kis esőkabátot. Egyszerűbb lenne. :)
Tehát, Bubámról kiderült, hogy remek időjárás jelző kisbéka! :D

4 megjegyzés:

  1. A helyzet ismerős: amikor hidegfront van, mi is nagyon nyűgösek vagyunk. Csak mi, akik az egész napot együtt töltjük.

    VálaszTörlés
  2. Én mindig utána jöttem rá,hogy miért voltak nyűgösek a gyerekeim, amikor megváltozott az idő.
    Janka Csöppség is zizi volt a napokban. Nem csoda.Frontok jönnek-mennek és megviselnek....

    VálaszTörlés
  3. De még milyen jók!!!
    Már előző nap elkezdi az én kis Zizisem. DE akkor egész napos a hiszti és a céltalan vergődés, anyarángatás, .... szóval veled együtt érzek és viselem az esős napokat. ...- és még be is vagyunk zárva a lakásba!!! ÁÁÁÁ

    Kitartás majd csak jön a tutti jó idő!!

    VálaszTörlés
  4. Még mi felnőttek is igen nehezen viseljük, hogy szinte naponta változik az időjárás - hát akkor még az aprónép... Teljesen megértem őket, ha tehetném én is hisztiznék időnként... :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online