2010. május 20.

Apró szív apró függővel





Ajándék lesz ugyan, de juszt is megmutatom.
Egy apróság egy nagyon kedves embernek! :D
Hamarosan nála lesz és majd jóóól meglepődik. ;)
Nem tökéletes, de hát én sem vagyok az.

***
Egyébként a héten több nagyon jó dolog is utolért. És még nincs vége. :)
Előbb-utóbb megosztom veletek is, ha már mindegyik 100%-os lesz. :D
Nagyon jó érzés, hogy végre pozitív dolgok is történnek velem.
És megelőzendő a félreértéseket:
nem tesó érkezéséről van szó, hanem egyéb fontos dolgokról.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép darab lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bájos lett!!!

    Örülök a pozitív dolgoknak!!! ideje már...

    VálaszTörlés
  3. Annyira Barbis ez a kis szívecske! :))) Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, s milyen jó az alján a kis kövecskés fityegő. Ezt jól elraktározom agyam softverébe, ha nem bánod. :-)

    VálaszTörlés
  5. Varázsütésre születnek a kezed alatt a művek!!

    VálaszTörlés
  6. apró, de annál gyönyörűbb! :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép kis apróságot alkottál már megint!!:))

    VálaszTörlés
  8. Persze a tiéd is nagyon szép lett,söt szebb mint az enyém.:)A kisszütyöre gondolok:)

    VálaszTörlés
  9. Én kaptam, én kaptam, én kaptam!!! :-)
    itt is nagyon köszönöm Drága Barbi!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon kedves darab...és tényleg varázslat rejlik benned:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online