2010. április 19.

Újra elérhető...

...a Komód.
Most már kész vagyok teljesen, agyilag is. Annyi, de annyi szép sablont láttam, de sajnos nem nyelte be a Blogger mindet, amit pedig igen, az mégsem úgy működött, ahogyan szerettem volna. Ez megfelel, könnyen átlátható, ahogyan szerettem volna, bár azért a régi jobban tetszett. De így nem okoz gondot több kép feltöltése majd a tárgyakról és szöveg írása a képekhez.
Remélem, azért így is elnyeri majd a tetszéseteket. De ahogy korábban mondtam, tárgyak majd csak nyár végén lesznek fent (hacsak nem készülök el hamarabb).
Rendszeres olvasó modult is tettem fel, mivel a minták folyamatosan bővülnek majd. Aki szeretné, így is hírt kaphat róla.
***
Közben Ábel is nagyon lekötött, mert megbetegedett. Félpercenként törlöm az orrát. Nem komoly, de lőttek a babanapunknak. Ó, nem is meséltem, hogy bizony, babanapra járunk. Azaz négyen, anyukák összefogtunk, együtt járunk egymáshoz, játszótérre, három fiús és egy lányos anyuka. Nagyon jól érzik magukat a gyerekek együtt és mi is! Annyit beszélgetünk, és ez olyan jó. Ráadásul mind a három édesanya közel áll a szívemhez, mert sokban különbözünk, de mégis annyira hasonlítunk. Tervezzük a gyerek nélküli csajos napokat is, de egyenlőre nem jött össze. Most mi lettünk volna a soros vendéglátók, de a nátha miatt ugrott. Fotókat se nagyon készítünk, mert lehetetlen a picurokat egy időben, egy helyen, és szemből lefotózni. :D De ha sikerül, akkor mutogatok!

2 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet, ez a babanap! :))
    Remélem, minél hamarabb jobban lesz a kis Ábel!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Ábelnek! (Mi is épp benne vagyunk...:()
    És jó az új sablon! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online