2010. április 18.

Új ruha

Ha valaki mostanában szeretne bekukkantani a Komódba (tudom, unalmas vagyok, de engem most ez foglalkoztat), annak most nem sikerül egy-két napig. Bár beharangoztam, azt tudjátok, hogy csak két minta van fent. Természetesen a mintákkal továbbra is nyitott lesz a blog, csak egy-két nap alatt új ruhába öltöztetem. Ennek az az oka, hogy bár gyönyörű volt tavaly a fotóblog külső (sokan meg is dicsértétek), irtó macerás szerkeszteni. Főleg az nem tetszik, hogy nem lehet bele írni, így mindig a fotókat kellett feliratoznom. Keresek egy praktikusabb külsőt, addig bezárom, de hamarosan újra minden oké. Persze, persze, miért nem csináltam meg előbb, és utána nyitottam, de én már csak ilyen vagyok...

2 megjegyzés:

  1. Jaj de rég voltam nálad.....most bepotolom a lemaradást....a komoddal kapcsolatban,csak x szemes mintáid lesznek,vagy másra is lehet majd számítani?
    mondjuk kitüzöre?!:D

    VálaszTörlés
  2. Szió! Lesz más is, de az majd csak nyár végén, mert hát el is kell mindet készíteni! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online