2010. április 7.

Rózsa, rózsa, harmatos...



Kihímeztem a Rózsa mintácskámat. Legtöbbször teljesen más színekben hímzem ki a mintámat, mint amit megadok. Ebből is látszik, mennyi lehetőség rejlik egy apró motívumban. Bármit ki lehet hozni belőle, mind színek, mind forma terén. :D
A rózsából egy kis medál lett. Needlepoint, azaz apró félöltésekből áll, így hamar elkészült.
Tetszik?
Csak, mert tervezek hasonló kis hímzett ékszereket a Komódba is. Lehet majd kotorászni. Valószínűleg ősztől.
Hogy miket tervezek még?
Teljesség igénye nélkül a következőket, ha lesz rá időm, eszközöm (nem ígérhetek 100 %-ra semmit):

-hímzett apró ékszerek
-gyűrű-tűpárnák
-antikolt doboz emlékeknek, újszülöttnek
-teásdoboz
-keresztszemes minták
-hímzett arcú díszbabák
-fonaltartók, gombok
-hímzéstartó
-talán táska
-esetleg olajkép, ha lesz időm a nyáron festeni (ez nagyon nem tuti még)

Tetszik a lista? Mit szeretnétek még, vagy mi az ami mehet, mert nem kell?
Az idén lehet, hogy nem lesz csere, még nem tudom (még ez sem biztos).
Remélem, azért így is bekukkantotok majd.
Azt garantálhatom, hogy most is minden kézzel készült, egyedi darab lesz.


Kérek sok-sok építő véleményt!!!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kincs lett!
    (Ma megyek fonalat venni a házi áldáshoz - 2-3 hiányzik...)
    A listádból legjobban a újszülöttnek való doboz hangzik nekem a legjobban -talán azért mert ilyet keresek :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj annyira szépséges lett ez a medál! Annyira finom és nőies! Gratu!:)

    VálaszTörlés
  3. már írtam egyet, hova tűnt? :-(

    VálaszTörlés
  4. na, írom mégegyszer!
    Nagyon szuper ötlet, hogy keresztszemesből készítettél ékszert! Nekem soha nem jutott volna eszembe, de fantasztikus! És a többi ötlet is! Ja, és az üdvözlő és ajándékkísérő kártyákat ki ne hagyd a komódból!!! :-)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Csodás darab lett, ilyesmiket el tudok képzelni a komódba. Hozzáillő gyűrű se ártana, hogy teljes legyen az összhang.
    Jól látom, ezüstláncon lóg a medál?

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a gyors lelkesítő megjegyzéseket! :D

    Anice: lehet róla szó! :D

    Aranyalma: mondjuk úgy inkább, hogy ezüstszínű láncon, mert nem ezüst. :D Egyszerű bizsu.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Nekem is az ékszerek a telitalálat!!
    Soha nem jutott eszembe, de így most már valamit én is készítek és nagy ötletnek tartom gratula!
    Még a hímzett arcú baba is ötletes!

    VálaszTörlés
  9. Ó Barbi megint sikerült elkápráztatnod!!! Szuper ötletekkel jönnél a komódba, talán a tűpárna még jöhetne az is olyan kézimunkás dolog és lehet variálni.Szerintem amit felsoroltál bőven elég, kissé sok is ami a vele töltött időt jelenti, hiszen minden olyan finom és aprólékos Nálad!Sok sikert és időt a megvalósításhoz!!!

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép :))) Nagyon finom lett, igazán nőies darab!

    VálaszTörlés
  11. Rózsa, rózsa, harmatos.
    Arcodat is harmat mos.

    Barbi alkot szépeket
    S mutatja a képeket.

    Mi csak ámulunk és bámulunk
    Öltéseket számolunk.

    Minden kézben nyílik virág
    Kinek - kinek milyen a világ.

    Ez a rózsaszál engem is megfogott
    Tán az enyém sem lesz visszafogott.

    Befejezem a rímeket,
    s elkezdem a hímzéseket.

    Barbi bocs, de megverseltetsz. :-)

    VálaszTörlés
  12. Szerintem ha Te készíted , bármi lehet benne.
    Mindig nagyon szép , finom munka kerül ki a kezed közül. Nekem is van néhány :O) !

    VálaszTörlés
  13. Ez annyira szép!! Maga az ötlet is szuper, régen egyszer már láttam hímzett nyakláncmedált, meg karkötőt, de nem mentettem el a képet :( Na de most! :)
    Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  14. Csuda! :)

    Én is készítettem már kitűzőt, de úgy sajnálom, hogy bepiszkolódnak. :(

    VálaszTörlés
  15. Drága Barbi!

    Meséset alkottál!!! Nagyon finom, elegáns, és nagyon egyedi!

    Nagyon ügyes vagy! Szépséges lett! :o)

    VálaszTörlés
  16. Nézz be hozzám,ha szeretnéd van Neked valamim!

    VálaszTörlés
  17. Barbi! Ez nagyon szép lett! És tetszik az ötlet is! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online