2010. április 9.

Mary Jane




Hej, most már én is Mary Jane-ben rohangálok itthon! Úgy örülök, hogy sikerült meghorgolnom! Nagy szó, hisz eddig nem igen készítettem horgolva semmit.
Így egy pár után persze tudom, hogy irtó könnyű elkészíteni.
A fonal, amiből készült tejesen bóvli (valószínűleg nem is gyapjú, hanem valami szintetikus szörny), ugyanis mivel eddig nem vonzódtam a kézimunka eme fajához, nem is tartottam itthon fonalat. Ami kevés van, az mind turis apró gombóc, ilyen-olyan munkák kiegészítéséhez.
A mamusz egy vastag farmerkék és egy vékony galambszürke fonal összefogásából született(hogy vastag és tartós legyen), mivel ebből a fonalból volt egy pár mamuszra való mennyiségem. A virágon a kéket egészen világos kékre váltottam. Nagyon tetszett Rita változatán a hímzett virág, de végül horgoltam. Második próbadarabnak teljesen megfelel. Ez legalább már párban készült. Kicsit nagyollom, talán a talpához elég lett volna egy sorral kevesebb. De majd a következő! Ehhez már veszek szép fonalat. Jó horgolótű sem ártana (bár most érzelmileg kötődöm a használatban lévőhöz, mert a nagyapámé volt).
Vastag bokáim és hófehér lábam nem szépítenek az összképen, de most akkor is elégedett vagyok életem első normális mamuszával. :D
Emlékeztek még a nagyinégyzetes apróságra, amit Ábelnek készítettem?
Akkor felvette, mert tetszett neki az újdonság, de nem volt hajlandó hordani.
Azóta sem.
Elajándékoztuk Danának, a kis barátnőjének. Ő sem hordja.
Ki érti ezt?

15 megjegyzés:

  1. Szép lett, ügyes vagy. :)))
    A gyerekeket én se értem... :S Mici továbbra se veszi fel az általam horgolt sapkáját.

    VálaszTörlés
  2. Jó lett nagyon ez a szintetikus szörny:)

    VálaszTörlés
  3. Csini!
    Engem a kis virág horgolása érdekelne. Égen-földön nem találok magyar leírást. Ki tudsz segíteni? csak egy linkkel, vagy könyvcímmel, vagy bárhogy... Nagyon szeretném tudni, hogy készül.

    VálaszTörlés
  4. Helyes kis darab lett! Ügyi vagy !

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!

    Kedves Gyöngyvér:
    http://crochet-mania-flowers.blogspot.com/
    Ezen az oldalon találsz több virágot is, igaz angolul, de a legtöbb mellett van rajz is.
    Ennek a blognak a jobb alsó sávjában pedig youtube videók is vannak:
    http://horgo-blog.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Gyöngyvér: Nem tudom erre/ilyesmire gondoltál-e, de én ilyet szoktam horgolni, és magyar a leírás :)
    http://picasaweb.google.com/dodietook/AHorgolasBibliaja?authkey=Gv1sRgCKGwmPWG4aCwAQ#5439302308091315586

    VálaszTörlés
  7. Barbi!Hogy Te milyen ügyes vagy!Én úgy irigylem azokat akik tudnak horgolni,most Téged is..-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépséges lett !!! Viseld sokáig őket (nem úgy mint a gyerekek az övék : ))A lábaid biztos sok örömet és melegséget lelnek bennük, én is irigykedem : )

    VálaszTörlés
  9. Barbikám, tökéletes lett. Fehér és vastag? Azt hittem, egy gyermeklány lábikója:-)

    VálaszTörlés
  10. nna akkor újra...csak ámulok. Szuper lett. Fehér és vastag?....azt hittem, hogy egy gyermeklány lábikója:-))

    VálaszTörlés
  11. Bocs. úgy tűnt, hogy elveszett az első bejegyzésem.

    VálaszTörlés
  12. De jó, hogy a bejegyzésednél rátaláltam a blogodra, ilyen gyönyörűségekről maradtam volna le. :)
    Ámulat mennyire tetszik, és hogy milyen ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  13. Raindrop: én örülök, hogy benéztél hozzám! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online