2010. április 13.

Gyűrűpárna párocskával




Valami ilyesminek álmodtam meg a kis mintámat, amikor kitaláltam.
Mert természetesen direkt ehhez a párnához lett tervezve.
Patchwork lett a teteje, egy fehér szatén színe és fonákja adja az érdekes felületét. A selyemszalagokat apró rózsák fogják a minta mellett a párnához. Körben organzafodor díszeleg. Az alja tiszta selyem. Vatelinnel tömtem. A fotózáshoz a saját gyűrűinket tettem rá (mint eddig mindig). Sajnos, elég szürkére sikeredtek a képek, mert ma nagyon borús idő van felénk.
Nagyon bízom benne, hogy tetszeni fog M-nak.
:D

23 megjegyzés:

  1. NAGYON ARANYOS KIS PÁRNA!!!
    MEGKIVÁNTATJA A FÉRJHEZMENETELT!!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem biztos sikerre számíthatsz. Mond drága barátném szoktál aludni????

    Szuper lett!!

    VálaszTörlés
  3. Csilla: nem sokat. :D Egyébként ez olyan pici párna, hogy tegnap este akkor varrtam össze, amikor apuci fürdette Ábelt, mire öltöztetni kellett Csöpeszt, már kész volt (az egyes részek levasalgatásával együtt!). A film alatt pedig kitömtem és rákerült a szalag a rózsákkal. :D A minta hímzése tartott a legtovább.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik és szerintem akinek készítetted annak is fog.
    Varázslatosak a hímzéseid.
    Mindig megcsodálom őket.
    :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon elegáns darab lett, szépek az illesztések. Ha csak mesélsz róla, kétkedve fogadom, hogy egy hímzővászon beleillik a képbe, de gyakorlatban nagyon is jól működik!:)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű terv és kivitelezés!

    VálaszTörlés
  7. Jaj de nagyon szép lett,így még nem is gondolkodtam keresztszemes hímzésben!Nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű!!! Tetszeni fog! (És ilyen másnak még biztos nem volt!:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, egyszerű, finom munka, elegáns :)

    VálaszTörlés
  10. wow, wow, wow és mégegyszer wow!
    tényleg nagyon szép munka! Annak idején, ha nekem ilyen lehetett volna.... talán az anyakönyvvezető sem keveri össze a gyűrűinket :-) :-)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű ez a párna. ... és ami a legjobb benne az az, hogy egyedi!!!

    Nézz be hozzám. Van ott neked valami!

    VálaszTörlés
  12. Milyen elegáns és romantikus darab lett!!! Nagyon tetszik! :o)

    VálaszTörlés
  13. Tuti, hogy tetszeni fog! Nagyon eltaláltad: letisztult, egyszerű és mégis ünnepi.

    VálaszTörlés
  14. Tyűűűűűűű, de nagyon szép!!!!!! Alkalomhoz illő...:)))))

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű lett! Igazán finom és szép munka!

    VálaszTörlés
  16. Barbi, kihímeztem a rózsádat, gyere nézd meg!:) Köszi és puszi!
    R

    VálaszTörlés
  17. Nem is tudok mást mondani, csak hogy gyönyörű! Melyik menyasszonynak ne tetszene ilyen csodaság!?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online