2010. április 15.

Fészbúk

Csatlakoztam én is a Facebookhoz, hogy miért?

Idézem FércművekJuditot:
"Nem tudom mire jó, de majd rájövök. :))"

Kb. itt tartok.

Például azért:
mert szerettem volna rajongója lenni a már említett Fércműveknek, Amotae barátnőm Naffejű Mackónépének, Micinek, Évinek (lesz még). És mert kíváncsi vagyok, és mert már mindenki benne van, és mert, és csak...
Ja, és az iwiw-et beuntam.
Mostanában orrba-szájba csatlakozom oldalakhoz, már azt sem tudom néha, mi a nevem és a jelszavam, fiú vagyok-e vagy lány? Miért pont ez maradna ki? Oldalra tettem egy névjegyet, pontosabban képjegyet (fotó névjegyet)! :D

"Nem tudom mire jó, de majd rájövök. :))"

9 megjegyzés:

  1. Én is fent vagyok, némi baráti nyomásra, most tanulgatom..., még nem tudok vele mit kezdeni, de hátha... :)

    VálaszTörlés
  2. Láttalak. :) Én csak farmozni járok fel, a többit szintén nem értem. :D Mire jó a rajongás pl.?

    VálaszTörlés
  3. Én sem értem, de a napokban elkezdtem nagyon szégyelni magamat, mert már 100 fölött "rajonganak" és én még egy kukkot nem írtam oda és nem tettem fel egy képet sem. Tiszta ciki. pedig látom, hogy más már blog helyett is inkább ott tölti a napját, de akkor sem értem még, hogy mire jó. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez is olyan iwiw fazon, csak annyira más a szerkesztése, hogy most még kissé elveszek benne. A rajongás nekem is furi, bár arra jó, hogy egyre többen megismerik a munkád. Mindegy, én néha pattintok fel képet a munkáimról. Ha megunom, kilépek. :D

    VálaszTörlés
  5. Pl. arra, hogy nekem is a barátom legyél :)
    Én azért szeretem, mert nem csak magyar barátokkal tudom tartani a kapcsolatot, mint az iwiw esetében, hanem a külföldiekkel, régi kollégáimmal is. Rajongani nem igen szoktam...

    VálaszTörlés
  6. Megnézlek én is. :)
    Iwiw kópia amúgy, csak bonyolultabb. Nekem még teljesen átláthatatlan. :) Csomó mindent nem értek belőle, de majd rájövök.
    A twittert bírom, Jim Carrey pl. nagyon szórakoztató. :D

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is arra jó, hogy megtalálj külföldi ismerősöket is. A többi meg menet közben kiderül.

    VálaszTörlés
  8. A Facebook-al kb. én is így vagyok :D
    Egyszer csak azt vettem észre, hogy már nem az "iwiw-en jelőllek be", hanem "majd megkereslek a facebook-on"...

    A lényegére még én se jöttem rá, de ami késik... :D

    VálaszTörlés
  9. Szerintem sokkal összetettebb a facebook mint az iwiw. Legalábbis az engem sosem tudott lekötni, itt meg órákon át képes vagyok lógni :)) A rajongás pedig arra jó, amire a valóságban is ha rajongassz: megosztod másokkal is, így növelve a rajongók számát :) Ugyanis minden ilyen rajongónak jelölés megjelenik a főoldalon, így azok az ismerőseid is láthatják akik még nem ismerték azt a valamit :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online