2010. április 15.

Emlékek őrzője


Én mostanában folyton emlékezem. Régi, elmúlt időkre, szeretteimre. Csupán a tegnapi ebédre és egyéb teendőimre nem vagyok képes emlékezni. Felírni is elfelejtem, vagy felírom, de elfelejtem megnézni... De kicsit elkanyarodtam. :D
Újra doboz!
Most B unokanővérem húgának, azaz másik unokanővéremnek, K-nak készült egy kisebb verzió. Ez ugyanis sokat utazik majd, Angliába viszi magával, mert ott él, dolgozik.


Ezt a dobozt ezúttal nem repesztőlakkal öregbítettem, mint a másikat, hanem az eredetit (ami sárgás alapon óarany mintával díszített - van részlet róla a kollázson) kicsit bemaszatoltam sötétebb festékkel, majd bele-bele "rondítottam" csiszolóvászonnal. A doboz tetején lévő díszítést végül letakartam a saját verziómmal, szóval a liliom minta odalett.


A tetejére ismét fotó került, régi gombbal (Papó varrósdobozából), régi hímzett csipke és egy apró kulcs charm, egy egyszerű keresztszemes felirattal.
A fotó (kollázs) hátulját is lefotóztam, mert ott a bizonyíték (zöld tintával - Kosztolányinak is ez volt a kedvence), milyen régi. 1938-as! :D Senkit nem ismerek fel rajta. És sajnos már megkérdezni sem tudom, ki lehet rajta. :(


Ismét rákerült a Juhász Gyula idézet (ez volt az uccsó kinyomtatott). Tettem bele ismét régi fotókat, egy sütiformát Mamától, egy gyűszűt Papótól (több volt Neki - szóval maradt nekem is). A feltekert papíron a titkos családi sütireceptek. :D Került bele még egy szép kis Herendi porcelán és csipke, de ezt elfeledtem lefotózni (Igeeen, ezt is elfeljetettem... ;D). Minden darab természetesen a Nagyszüleinktől van. Remélem, örömet szerez ez a doboz is, a másikkal ugyanis megríkattam B-t.

14 megjegyzés:

  1. Jaj, Barbi, ez nagyon szép. Maga a doboz is, de a gesztus mindent űberel. Fantasztikus vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon tetszik, nagyon bírom az ötleteidet :))

    VálaszTörlés
  3. Barbi!
    Elszorult a szívem, mikor olvastam a bejegyzésed. Sajnos én nem ismerhettem a nagyszüleimet, mégis féltve őrzöm a dolgaikat.
    Nagyon szép lett a doboz, biztos lesz megint pityergés...
    És nagyon szép az ötlet részedről, ilyen egy igazi ajándék!!!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus vagy...és a munkáid is azok!!! A Családi kötelékekről nem is beszélve!!!

    Gyöngyörűűű!

    VálaszTörlés
  5. Csak bólogatni tudok az előttem szólók mondataira. Tényleg csodás .

    VálaszTörlés
  6. Ez ismét csodaszép lett! Kívül-belül meg amiért..

    VálaszTörlés
  7. Húha, teljesen beleszerettem a dobozaidba! Gyönyörű ajándék...

    VálaszTörlés
  8. Ez a dobozos ötlet zseniálisnak mondható Barbi.

    Én is tuti bőgnék ha valaki ilyet készítene nekem. Már attól bőgnék hogy külön NEKEM ... nekem!

    A tartalom meg! hmmmm...

    VálaszTörlés
  9. Jajj, Barbi, olyan kis melegszívű dolgokat készítesz! Annyi érzés van bennük!

    VálaszTörlés
  10. Igazán gyönyörű és tökéles munka!
    Tényleg csak ámulni tudok a finom részletek összhangján!

    VálaszTörlés
  11. Ezek tényleg igazi kincsek!!!!! Gyönyörű minden! Nagyon szép ez a kis doboz! Nem vagyok nagy mestere, de azt hiszem kipróbálom ezt a technikát.
    Anna

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online