2010. április 2.

Blokkolok

Rég nézegetem a Horgo-blogot! Ott tetszett meg a 200 horgolt blokk c. könyv is, amiről meséltem, hogy teljesen véletlenül pont ezzel lepett meg a barátnőm. :) Eddig csak nézegettem, és nagyon hiányos horgolási tudományom miatt nem mertem egyikbe sem belevágni. Tanulmányozgattam a technikát. És aztán egyik este összehoztam a Lila akác nevű blokkot, persze teljesen más színekből. Nem is tetszik a színe, de a próbához csak kivettem egyet a fonalak közül és utána folytattam azzal, ami ismét a kezembe akadt. Örülök! Sikerült egyedül kibogarásznom, hogyan is kell. Épp anyát kértem, hogy segítsen, mire leesett, hogy mit is kellene csinálnom. Ez olyan tipikus. Tudom, nevetséges kis öröm ez, hisz nem bonyolult (egyet letudva már nem), de nekem nagyon kínai volt mindig egy egyszerű leírás is. Fogékonyabb vagyok, ha látom, ahogy más csinálja. Nem olyan szép még ez a blokkocska, de az enyém. Merev lett, mert nagyobb tűvel kellett volna. De végre már nem csak a nagyiblokkot tudom elkészíteni. Most már bátrabban belevágok a többibe is. :D
Van egy szép kis ládánk, ami egyben pad is, arra készítek ilyen blokkokból majd párnát. :D

Ó, el ne feledjem! Tudok már Mary Jane mamuszt is készíteni! :D
Egyenlőre ez csak egy fél pár próbadarab. Szeretném sötétebb és vastagabb fonalból elkészíteni magamnak. Mivel gyesen vagyok azt hiszem a nagy fonalvásárlás még várat magára. :(

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól belejöttél a horgolásba. :) Örülök, hogy kicsit hasznos a blog neked is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online