2010. április 3.

Bargello és gyémántszem



Én is tanonca vagyok Manka hímzőiskolájának. Ma volt egy kis időm végre belekezdeni a feladatba. Első két lecke a bargello és a gyémántszem öltések voltak. Rengeteg a kék fonalam, de ritkán használom ezt a színt, ehhez a kis gyakorló darabhoz ezért ezeket vettem elő. És ahogy a többiekét nézegettem, úgy látom, én egy picit nagyobb/hosszabb öltéseket készítettem.
Nagyon örülök Manka kezdeményezésének. Jómagam ugyan tervezek mintákat és sokat hímeztem már, de mégis nagyon zöldfülű vagyok, és nem ismerek minden öltésfajtát, vagy az is lehet, hogy ismerem, de nem jól hímeztem eddig. Gyakorolni minden esetre sosem árt.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörűek az új öltéseid! és a színek is nagyon tetszenek!

    Kellemes Húsvétot kívánok Nektek!

    sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek! :o)

    Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok Neked és kedves Családodnak is!
    Puszi! :o)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek az öltéseid! Milyen fonallal hímzel?

    VálaszTörlés
  4. Kukk be hozzám, drága Barbi! Hozott Neked valamit a nyuszi! :o)

    VálaszTörlés
  5. Drága Jucus, mivel ez egy gyakorlódarab, ezek csak egyszerű Puppets fonalak. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vagy!
    Kellemes húsvétot kívánok, neked pedig sok locsolót!

    VálaszTörlés
  7. Én anno Puppets-el kezdtem hímezni!:o) Csak az volt elérhető, ahol laktam.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a hímzésed!
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  9. Gyonyoru ez a kis darab, es a szinek is milyen szepek hozza!

    VálaszTörlés
  10. Jucus: nálunk is csak Puppets fonalat lehet kapni. Én szoktam vele hímezni, pontosan az elérhetősége, olcsósága miatt. Igaz közel sem olyan szép fényes és dús, mint más fonalak.

    VálaszTörlés
  11. Én sem vagyok nagy kékhímző, de a színekre figyeltem fel először a kis beharangozóban.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online