2010. március 26.

Tavaszi-nyári hangulat




Az egyik legjobb barátnőmnek már készült ajándék nemrég a születésnapjára, most a másik legjobb barátnőmet szerettem volna meglepni. Más városban lakik, és most nagy boldogságomra meglátogatott bennünket! Ezzel a kis epres Cosmic Handmade free mintával hímzett kis pinkeeppel ajándékoztam meg. A zöldek kicsit haloványak lettek, ha újra kezdeném erőteljesebb színt választanék helyettük, de így is tetszik. Remélem K-nak is. Rég csináltam már pinkeepet, de már egyre gyorsabban megy. Ja, és hab a tortán, hogy én mit is kaptam! A 200 horgolt blokk című könyvet! Úgy örülök neki! Nem tudok horgolni, legalábbis egyszerű kispálcákon kívül semmit. De mindig érdekelt. Nézegetem is a horgolós lányok blogját és már ott megtetszett a könyv, erre drága barátnőm nem ezzel lep meg! :D

Most már csak neki kellene állni kipróbálni!

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online