2010. március 5.

Székely sampler



Mióta elindult a SAL még nem is mutattam meg ezen a blogon a samplerem alakulását.
Elégedett vagyok vele.
Mind a SAL bloggal, mind a többiek hozzáállásával, csodás munkáival, mind a mintával. Bizonytalan a tervezéskor, hogy ami készül az a vásznon is ugyanúgy mutat-e majd. Nos, várakozásaimat beteljesítette a mintagyűjtemény. Még csak a harmadik résznél tartunk a nyolcból, de már most mutatós. Hiába van már teljes tervezőprogramom, annyira könnyen és jól kezelhető, és megszokott már számomra a régi kis demó, hogy még mindig azon tervezek (hiába, hogy nem tudok mintát elmenteni benne). :)
Azért is szeretem ezt a programot, mert van benne szimulációra lehetőség. Azaz látom, milyen is lenne kihímezve és ez nagyon sokat segít a korrigálásban. Szóval, "tetszek magamnak". És a színválasztásomat sem bántam meg egy percig sem, bár a többiek gyönyörűségein felbuzdulva lesz még nekem is egyszer színátmenetes verzió is a samplerből! :)
Remélem, egészséges elégedettség érződik a soraimból, nem pedig önteltség! :)

6 megjegyzés:

  1. örülök, hogy elégedett vagy, lehetsz is!:o)
    szépséges ez a sampler, imádom hímezni, igaz a mostani mintával még nem sikerült haladni, de ez nem a minta hibája:o) hanem az enyém, pontosabban a betegségé, mert Bencémet leszámítva mindenki beteg nálunk.:S
    Nekem tetszik a Te színválasztásod is, magyaros:o)

    VálaszTörlés
  2. Óóóóó Barbi teljesen oda vagyok ezekért a fotókért, gyönyörűek - ahogyan a sampler is csodás!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. looks great, waiting finished:)

    VálaszTörlés
  4. Szuperek a fotók tényleg! Ki a nénike az első fotón? A hímzésed is nagyon szép lesz!

    VálaszTörlés
  5. Jucus, az egyik ükmamám! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyonyoru a himzes (es a minta is!), es ezek a fotok, annyira jo a hangulatuk! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online