2010. március 29.

Otthon, édes otthon - kész!

Elkészültem a mintámmal! Tetszik! Szerintem nagyon szépen sikerült (bár én jócskán elfogult vagyok)! Nagy mértékben hozzájárulnak a látványhoz Nina fonalai.


Ezt a szépséges kis szekrényt is nagyszüleimtől örököltem. Ez került a konyhaasztal felé, a régi Andy Warhol nyomatok helyére. Szerettem ezeket a színes, harsány, fiatalos, modern nyomatokat, de már nem illenek a képbe (az egyszobás garzonomba anno még elment).
Ez alá a szekrényke alá álmodtam meg ezt a mintát.


Bár sűrű hímzővászonra hímeztem, nem aidára, mégis szép méretes lett (már ami a hosszát illeti). Két szálon két szállal hímezve 30,5 cm. :D Hosszú (vagy inkább széles?), de mégsem feltűnő. Szépen belesimul a konyhánk képébe. És ha még elkészül a Házi Áldás is a polc tetejére és a patchwork terítő, nagyon boldog leszek a szép konyhámban! :D



18 megjegyzés:

  1. Ez a konyha már így is csudaszép lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. Tyűha! Nagyon klassz lett a mintád, szép dísz készült belőle!
    A szekrénykéd alá tökéletes.:)

    VálaszTörlés
  3. Hű, nagyon gyönyörű lett! és a kivitelezés is! Nagyon illik a kis polchoz, ami szintén gyönyörű!

    Az enyém valószínűleg egy antikolt fára lesz és úgy lesz a fűszertartó alá felakasztva.

    puszi

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos, finom kis hímzés! Nagyon ügyes vagy, szép formába öntötted.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Ügyes vagy. :))))

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges lett !! A polc pedig igazi kincs !! :))Csodaszép mindegyik!
    Nekem is összekészítve az anyagom és a fonalak.Húsvét után kezdem a házi áldást hímezni.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a hímzés , és tuti helyet találtál neki:))

    VálaszTörlés
  8. Olyan gyönyörű igy együtt az egész, nem is találok szavakat!

    VálaszTörlés
  9. Barbi, ez olyan klassz! Így az egész, ahogy van... kisszekrény nagyon csinos darab :))

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy mindenkinek tetszik!

    HÍMEZZÉTEK KI TI IS! :DDD

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép szekrénykéd van, az különösen értékes benne, hogy a nagyszüleidhez köt. És remekül illik hozzá a hímzésed.
    (És jó volt látni, hogy ilyen megbecsült helyen vannak az eprek:)), köszönöm!)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ügyes vagy!
    Igazán szép lett, s nagyon jó helyre került.

    VálaszTörlés
  13. micsoda harmónia, Barbi ez gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  14. Én pont a szekrénykét nem látom, csak piros x-eket:o( A hímzést viszont látom, csodaszép! Annyira gyönyörűen van elkészítve!

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű lett Barbi!! Nagyon nagyon tetszik:) Ha majd megint cserélünk egyszer, lehet hogy ilyen fali gyönyörűséget kérek:D

    VálaszTörlés
  16. Szia Barbi!Nagyon hangulatos ez a kis ékesség!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online