2010. március 1.

Mivé olvadt a három gombóc fagyi?

Nem tudom, emlékeztek-e még Colette Három gombóc fagyi c. játékára? Tavaly májusban én nyertem meg a fantasztikus ajándékcsomagját! Rég kiötlöttem, mi készül majd belőle, valahogy Colette-hez kapcsolva egyértelmű volt, hogy táska. Aztán azt is hamar kigondoltam, hogy kié is lesz. Krisztié! Egy régi cserebere ért a végéhez végre. Miattam húzódott. Csodaszép ajándékokat kaptam Tőle. Én egy hímzéstartó táskát varrtam neki a málna-, vanília- és eperfagyi színű anyagokból. :)
Szerény véleményem szerint kis guszta, nyári darab lett.





Mágneszárral záródik. Van benne ollótartó, tűpárna és fonaltartó karikák. A tűpárnát már korábban megmutattam. A saját mintám díszeleg rajta.






Saját hozzávalóimmal ki is próbáltam. Jól használható minden rész.

Kedves Kriszti!

Nagy szeretettel készült!
Remélem, jó hasznát veszed majd!

(Nagyon köszönöm a szívhez szóló leveledet!)

:D

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget és ezt a csodás ajándékot!

    Biztos hogy hasznát veszem, mihelyst bele merek pakolni. :)

    VálaszTörlés
  2. Tessék bátor lenni! Használatba kell venni, hisz azért készült! :))

    VálaszTörlés
  3. Döbbenet:-))) Olyan jó volt viszontlátni az anyagokat... emlékszem magamnak raktam össze, hogy majd varrok belőle valami szépet, aztán ajándékká változott... ügyesen összehoztad!

    VálaszTörlés
  4. Barbi! Fantasztikusan gyönyörű és PRAKTIKUS ajándékot készítettél!
    Én is nagyon szeretem a Tőled kapott "Zsuzsi" kalapot, mindig tele van :-)

    VálaszTörlés
  5. Jajj Barbi de nagyon jó ez a táska!:) Ugyan sose hímzek, mégis elfogadnám:D

    VálaszTörlés
  6. Ez a taska... Csak amulok, annyira gyonyoru es praktikus! Mar nem eloszor jovok vissza megnezni!!! :)

    VálaszTörlés
  7. szuper ötlet, fantasztikus kidolgozás, kedvenceim az apró részletek, nagyon ügyesen megcsináltad, gratula!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép és finom kis darab lett!!! Apró részletekben kidolgozva, ahogy tőled már megszoktuk!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online