2010. március 13.

Lila szemüvegen át...

...terveztem, készítettem (kb. 2 hete, csak most adtam át) ezt a két kis ajándékot az egyik legjobb barátnőmnek (azért az egyik, mert két igaz barátnőm van). :)
A mi családi történéseink miatt kissé elhanyagoltam Őt, amit sajnálok. Utolsó közös élményünk az Avatar volt. Együtt moziztunk.
Ábel és J majdnem egy napon születtek (barátnőm egy nappal hamarabb ünnepel). Nagyon megkésve, de nem feledve kapta meg az ajándékait. Mivel szereti a munkáimat, ilyesmit kért. Mondott egy listát, minek örülne. Egy megkötése volt, lila legyen! :)
Én is szeretem a lilát, akadt is itthon hozzávaló. A listából végül a határidőnaplót és a papírzsebkendő-tartót választottam.
A határidőnaplót csajosra cicomáztam. Kapott hímzést, szalagot, kagylógombot, szíveket, gyöngyöket, régi csipkét. :)







15 megjegyzés:

  1. wow, wow, wow, gyönyörű, fantasztikus, bámulatos....
    és még sorolhatnám.
    Nagyon eltaláltad a színösszeállítást!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép ajándékok, látszik, mekkora szeretettel tervezted, készítetted, aprólékos és gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűt készítettél. :)

    VálaszTörlés
  4. De kedves ajándék! Biztos örülni fog a barátnőd neki!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett minden apró részlete... és a végeredmény!!! :o)

    VálaszTörlés
  6. szépségesek és nagyon csajosak:o)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépeket készítettél!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörű lett!!! A lila színt én se vetem meg! :))

    VálaszTörlés
  9. Drága Barbi!

    Mesések lettek a lila szépségek...! Romantikusan nőcisek... Nagyon tetszenek! Gondolom a Barátnőd is hasonlóan érez! :o)

    VálaszTörlés
  10. Ilyen ajándéknak mindenki örülne :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűek! Én is mindent lila szemüvegen át látok... :) A szó szoros értelmében is, mert a szemüvegem is lila. :))

    VálaszTörlés
  12. Gyonyoru ajandek! Baratnod biztosan nagyon meghatodott tole!

    VálaszTörlés
  13. Minden apró részlet finomságot, szeretet, kedvességet és összhangot mutat.
    Nagyon szépek a részletek is, de így egyben már tökéletes is lett.

    VálaszTörlés
  14. Imádnivalóak:D És a táskám anyagát is felfedeztem rajtuk:D Szupi kis anyag!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online