2010. március 30.

Lánykérés


Végre sikerült a képfeltöltés. Köszönöm a sok, gyors megnyugtató üzenetet. Gondoltam én, hogy valami szerver-macera, de annyira ki tud hozni a sodromból, ha valami nem sikerül. :(
De most már minden oké!:D
Ezt az apró párocskát szerettem volna tegnap megmutatni. Egy kedves ismerősöm májusban férjhez megy, az ő tűpárnájához terveztem. Szeretném elkészíteni, mielőtt felteszem a mintablogra. Sajnos, a tervezéskor nem tudtam olyan metallic fonalakat megadni, amilyeneket szerettem volna (ez nem a demo forma miatt van, egyszerűen nem találtam olyan fonalat, ami egyébként létezik - pedig a demóban is van jócskán fonal - bár sokat nem kapni nálunk), így hímzéskor kicsit másképp fog mutatni. De végül is, amikor valaki letölt egy mintát azt már saját ízlése szerint alakíthatja színeit tekintve is.
Szerintetek milyen lett?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz!
    De egyik szemem sír, másik nevet...
    Hétvégén esküvőre megyek, pont jó lenne. De már nem hiszem, hogy elkészül.
    Viszont teljesen ledöbbentem ezen az összhangon! Talán mégis kész lesz az esküvőre...
    Nagyon-nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!
    Én biztosan kihímzem a legközelebbi esküvőre!
    Köszönöm Barbi!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus. Nálunk a családban szeptemberi esküvő lesz:-)

    VálaszTörlés
  4. Ezt meg a rózsát szerintem én is kihímzem. Nagyon tetszenek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online