2010. március 17.

Királyi posta

Amikor elkezdtem blogot írni, akkor rátaláltam olyan emberekre, akiket nagyon különlegesnek tartottam/tartok (persze, aki alkot, mind különleges ember, de van, akiknek a blogját ezért vagy azért többet nézegetem). Úgy gondoltam, milyen jó lenne ezekkel az emberekkel jobban megismerkedni, "beszélgetni", netalántán még a barátjuk is lenni.
Csipkebogyó is ezek közé az emberek közé tartozik.
És lám, nagy boldogságomra kedves blogbarátság alakult ki közöttünk, olyannyira, hogy most épp csereberélünk. Mindketten szeretjük egymás munkáját, így megegyeztünk egy tavaszi cserében.
(Ó, és még egy ilyen csodás csere van kilátásban egy másik különleges emberrel. ;D)

Szilvi nagyon gyors volt!
És a királyi posta is! :D
Gyönyörű ajándékokat kaptam!
Mutatom:



Kaptam egy csodás mintaívet és remek kreatív ötleteket.

Egy gyönyörű, puha horgolt kistáskát, hozzá illő kis tartóval. Azt hiszem a SAL hímzésem teszem ebbe a szépséges alkalmatosságba, hogy ne hánykódjon. :)
Ábel ezt megsimogatta (a munkáimat is mindig szokta), és már vitte is volna magával (szeret táskákat hozni-vinni), de mondtam, hogy á-á, ez az enyém!!!

Érkezett még egy míves dobozka, nagyon szép színekben. Jelenleg szívemcsücske!

Egy édes kerámia gyűszű, illatos angol szappanok. Az egész betetőzve baráti sorokkal teli képeslappal.
Ábel a szappanokat is megszaglászta! :D

Drága Szilvi!
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!


Az én ajándékaim még egy kicsit váratnak magukra, de ígérem, nem sokat. :))

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket kaptál. Örömteli ilyen blogbarátságokról olvasni.

    VálaszTörlés
  2. Mennyi-mennyi szépséget kaptál, gyönyörű ajándékok!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó olvasni, amikor valaki ennyire örül egy-egy kapott ajándéknak, és ilyenkor olyan jó vele - Veled örülni! Szuper ajándékok, a kistáska valami eszményi :)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda szepsegeket rejtett ez a csomag! :) Egy igazi kincsesboritek :) :) A horgolt kistaska egyszeruen szuper a tobbi dolog pedig meseszep :)

    VálaszTörlés
  5. Mennyi szépséges ajándék!! Még a boríték is nagyon tetszik! :o))

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Annyira ízléses, kedves meglepik!

    VálaszTörlés
  7. Hűha! Ejha! Gyönyörűségek!!!!

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online