2010. március 5.

Folt hátán folt

Tegnap foltokat vasaltam. Egy-egy rész már össze van varrva, de még sok a munka vele. Még egy blokk sem állt össze belőlük, és akkor hol van még maga a terítő! Hát ez bizony még a duplaforgós terítőhöz kivágott kupac, amit olyan rég említettem, hogy be sem linkelem, mert már halvány lila gőzöm sincs, merre keressem az archívumban. Egyébként már azóta 2 színt le is cseréltem benne. És akkor ott van még a kis mackós blokkokból álló ülőpárna (ami kocsitakarónak indult valaha) Ábel ládájára. És még mindig nincs kész a vízforralóm ruhája sem.
UFO rettenet!
Ráadásul nem valami jó idegállapotban álltam neki vasalni. Végigbőgtem az egészet, mert közben rádiót hallgattam és mindenről apa jutott az eszembe.
:(

2 megjegyzés:

  1. imádnivaló kupacok:o) még akkor is ha sok velük a tennivaló még:o) kíváncsian várom a folytatást;o)
    sírós vasalás nagyon ismerős:(

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi leszek, mi készül belőle! Olyan jók a színek!
    (Én a legutóbb olvasott könyvvel voltam úgy, hogy mintha Apu velem olvasta volna...írtam róla.)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online