2010. március 19.

Én nem fogyasztom, én gyűjtöm az UFO-kat



Igen, így van.
Mea culpa.
Belekezdtem két mintámba, a Házi Áldásba és az Otthon Édes Otthonba is.
Muszáj valami a konyhába, no...
Nagyon tetszenek! Nina szép fonalaival hímzem mindkettőt, hogy passzoljanak is egymáshoz, mert egy helyen lesznek.
Ismét túl sok dolog van készülőben egyszerre.
De hát mit tegyek, nem tudom megtagadni önmagam.
:D



Sőt, hogy fokozzam.
Már egy újabb tavaszi mintaterv is van a fejemben!
Most azon agyalok, hogy szép népdalok soraihoz fogok mintákat tervezni.
Hogy mikor, majd úgyis jelentem! :D

11 megjegyzés:

  1. Végre-végre, bejöttél nekem!!! Nagyon szépek vannak ismét készülőben! Visszább nem merek lépkedni, mert azok már nem fognak bejönni. DE tudom, hogy bármit készítel, annak a végeredménye mindig gyönyörű. A Legénykéről már nem is beszélve:o)

    VálaszTörlés
  2. Barbi,
    én is tegnap vettem Ninánál fonalat és este már el is döntöttem, hogy az édes otthon mintádat azzal hímzem ki :-)
    Nagyon egyre jár az agyunk :-) :-)

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Nőné: nem tudtad megnyitni az oldalam? Sajnálom. De örülök, hogy most itt jártál! :D

    Dia: Igen, a mi agyunk egyre jár általában! :D Majd mutasd, milyen lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Szépséges lesz a mintád ezzel a fonallal!

    VálaszTörlés
  5. mit mondjak én, nekem szinte minden munkám UFO:( de hát majd alakulnak, nem igaz;o)
    sajnos a héten nem haladtam semmivel, a Székely Samplerrel is el vagyok maradva:(
    de ilyen szép Romance fonalam nem is van Ninától, majd vmikor elhímzem azt is:o)

    VálaszTörlés
  6. Szaporodnak az ufok.... mintha csak magam mondtam volna! :) Az új mintáidat nagyon várom... és népdalos..... akkor meg pláne! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lesz!!! Húúúú.... de mennyire!!!!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek lesznek! Igazán!:)
    A népdalos tervezésedre én is nagyon kíváncsi vagyok!;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lesz!!! A fonalad is gyönyörűséges !!

    VálaszTörlés
  10. Barbi, ez a minta szuper, agyon örülök, hogy látok hímzéseket Nina fonalakkal :)) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Beautiful stitching! I love the colors.

    Hugs,
    Holly

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online