2010. március 31.

Egy szoknya új élete





Még régebben turkáltam egy miniszoknyát. Ó, igen! De nem ám hordani. Soha nem venném fel. Nem vagyok se túl csinos hozzá, se túl csajos. Bár szeretem a szoknyákat, de csak a jó hosszú slamposakat (amihez nyáron egy papucsot felkap az ember és szaladhat a boltba és kellemesen fújja a szellő).
Ez a kis fekete mini véletlenül akadt a kezembe és rögtön táskává álmodtam.
Pont egy átlag táska mérete van (nem is túl kicsi, nem is túl nagy). És bár még nincs kész, már nem bírtam ki és meg kellett mutatnom. Nagyon tetszik, ahogy alakul. Azt hiszem, szeretni fogom. Mivel nálam most a fekete dívik, kellett egy fekete táska is. Vehettem volna, de így egyedi. A szép bőr táskám bélése megadta magát és túl szép is az utcán szaladozni vele gyerekkel.
A szoknya rakott alja adja a díszét és a formáját a táskának. Próbáltam hajtogatni az anyagon a berakást, ahogyan Colette táskáin láttam. Biztos lehetne szebben is, majd belejövök. A levarrásokat apró gyöngyökkel takartam. Kapott egy kitűzőt, amit horgolt, bőr és jojó virágok összedolgozásából készítettem. A pánt itthon bukkant elő, pont passzolva a tatyóhoz. A belsejébe (ami most nem látható) csempésztem egy kis vidámságot, barna pöttyös anyagot. Vatelin és maga a vastag szoknyaanyag adja a tartását. Apró zsebeket is kapott belül. A háta maradt sima rakott. Mivel mély, csak egy jó erős mágneszárat kapott.
A fotók rémesek. Ráadásul most látom, milyen szöszösen fotóztam le (sajnos kissé szöszgyűjtő anyag - de nem sok fekete nem az és a vatelinben jól megforgattam szabás közben).
Majd hozok szebb, jobb fotókat a kész műről! :D

6 megjegyzés:

  1. Szuper ötlet! És tényleg egyedi :) Már most tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Én is rengeteget turkálok, de esküszöm miniszoknyába még sosem láttam táskát:)))))))

    VálaszTörlés
  3. De jó ötlet! :)
    Várom a végeredményt Barbi!

    VálaszTörlés
  4. Ami másnak szemét, neked kincset rejt!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online