2010. március 30.

Ajánlattétel



Már egy ideje lejárt a kis közvélemény kutatásom. Íme a végleges eredmény. Köszönöm a sok-sok szavazatot és hogy ennyi pozitív visszajelzést kaptam.
Ezen felbuzdulva tovább agyaltam a terveimen.
Következő a tényállás: továbbra is megy a mintablog, ahová a free mintáimat teszem fel, mindig megmutatom ezen a blogon is, de részletesen a mintablogon fog szerepelni.
Továbbra is nagy szeretettel várom a kész munkákról a fotókat, amit töltök a képtárba. Itt külön köszönöm Dia barátnőm buzgóságát, aki a leghűségesebb hímzőm!!! Puszi érte!
Lesznek a közeljövőben megvásárolható mintáim is. Ezeket megmutatom itt is, és bekerül a Komód fiókomba (később több más dologgal megnyitom ismét).
Ha nem lesz rá érdeklődő, maradok az apróbb letölthető mintáknál.
Aztán egy új felvetés. Lehet mintát rendelni nálam!
Készítettem egy gyors logót is.


Ha nincs ötleted, vagy nem találsz témába vágó mintát, vagy csak szeretnéd, hogy teljesen egyedi legyen, akkor

kérhetsz tőlem mintát
a singlarb@gmail.com
címen.

Két lehetőséged van:

1.
Ha szeretnél egy mintát kérni, de nem bánod, hogy más is megkapja, akkor elkészítem neked, és feltöltöm a mintablogra mások számára is. Ez nem jár semmilyen kötelezettséggel.
2.
Kérhetsz úgy is mintát, hogy az csak a tiéd legyen, nem teszem más számára elérhetővé. Ez esetben viszont egy apró cserebere keretén belül kapod meg e-mail formájában.



Elég korrekt így?
Van jövője a dolognak?
Ha vevők vagytok rá, akkor akár már ma lehet jelentkezni!
Persze azért ne méretes samplerekre gondoljatok (köszönöm a megértéseteket).
Ó, és cserebere esetén apróságokkal számoljatok, de ezt majd adott esetben megbeszélem a minta kérőjével.

6 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, jól kifundáltad!:)))
    És igen, van jövője a dolognak, különösen nálam;)

    VálaszTörlés
  2. Szia BArbi, látod éledezem...
    nekem nagyon tetszik az ötlet. Annyira, hogy esetleg szeretnék egy magyaros, házikós vidékies mintát a majdani címünkkel. nnna mit gondolsz? Most jutott eszembe. A gond az, hogy még nincs utcanevünk és házszámunk sem...szóval ez még várat magára. de az előszobánkba el tudnék képzelni valami aranyosat:-)
    ez persze csak az enyém lenne mivel a címünk...vagy ha más lecserélné a sajátjára..., szóval ahogyan majd gondolod. A lényeg, hogy megrendelném, megrendelem ha tudom mi a cím...:-)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Abszolúte korrekt ajánlat, sőt.. :)
    Ha lesz időm nyáron sokkal többet fonalazni, festeni... gondoltam, lesz oylan szín, amihez megkérnélek, hogy tervezz hozzá mintát... Megtennéd? :) Természetesen az adott fonalból cserébe adok :))) Imádom, hogy ilyen kreatív vagy a tervezés területén is :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Barbi!
    én köszönöm, hogy kihímezhettem/hetem az általad tervezet gyönyörűbbnél gyönyörűbb mintákat!
    Rám továbbra is számíthatsz hímzés terén és csere ügyben is :-) :-)

    ötletem már nekem is van egy saját mintára, de még tervezgetem, hogy mi is legyen rajta :-)

    ezer puszi és továbbra is kíváncsian várom a mintáidat!

    VálaszTörlés
  5. Barbi fantasztikusakat alkottál mostánaban.
    A kitalát üzletpotikádat is beleértettem:_)

    VálaszTörlés
  6. Sajnos mostanában eléggé elmaradtam a keresztszemezéssel... de nem adtam fel! :o) Gratulálok az ötletedhez és a kitartásodhoz! Sok sikert kívánok hozzá!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online