2010. február 15.

Treboretta játékához




Most már mutathatom a Treboretta játékára küldött ajándékomat.
Említettem, hogy ebből a saját mintámból képkeret lesz Ábelnek. Lesz is, csak kékben.
Az első verzió Henié lett.
Elégedett vagyok a prototípussal, különben nem is adtam volna ajándékba. :)
A kép kedvéért beletettem az egyik kedvenc fotómat (a sok közül), amin a kb. 4 hónapos Ábelemet tartom a karomban. Ugye milyen incifinci a mostani kétéves formájához képest! :) Két szálon két szállal hímeztem, Atalie fonallal, nem tudom, milyen vászonra. Körben natúr farkasfoggal díszítettem. Egy régi naptár lábait kapta. Az egész keretet triplex kartonból vágtam (kínlódtam) ki. Nehéz szülés volt, annyira vastag, erős réteges karton. Eddig csak duplex-szel dolgoztam.
Ha eljön az ideje, elkészül a kék változat is. :)
(A mackó textilkutatós tünemény!)

9 megjegyzés:

  1. Ez a képkeret döbbenetesen nagyszerű!!!Az incifinci pedig édes!:)))

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik, Barbi! Az ötlet, a kivitelezés, az összeállítás... szuper jó, na!:)

    VálaszTörlés
  3. Barbi ez álomszép!!! Annyira jó ez a keret, hogy nem is találok rá szavakat, komolyan :) Szuper!

    VálaszTörlés
  4. Barbi, ez az ajándék is tüneményes lett, épp úgy ahogy ti is rajta!

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez a képkeret fantasztikus lett! hogy Te miket ki nem találsz?! nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett Barbi!Nagyon ügyi vagy:)

    VálaszTörlés
  8. hűha!
    nagyon tetszik!
    hogyan sikerült a középen lévő lyukacsa körül oly szépen elsímítani az anyagot?
    nagyon tetszik, esetleg csinálhatnál belőle tutoriált ...:-D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online