2010. február 28.

Megvalósult

Ha a képre kattintasz, Te is nekieshetsz...

Kiböktem a pici mintámat, amit korábban kiragadtam a sampleremből és feltettem a minta-blogomra.
Valaminek a része, azért csüng egy selyemszalagocskán. Nem ollón függ. Hogy mihez tartozik azt jövő héten mutatom meg, mert ajándékba készült.
:)

Vannak újabb mintaterveim (egyenlőre fejben), kérésre és magamtól is. De még nem tudom, mikorra valósulnak meg. Persze úgyis rögtön szólok és mutatom, amint megvannak.
Még képtárat sem hoztam létre, de már illene, mert van akitől kaptam fotókat. :))
Ha van, aki hímzett már a mintáimból, kérem, küldjön róla egy fotót!
Köszönöm! :)

10 megjegyzés:

  1. De szépecske lett! Majd én is szeretnék a samplerből ilyen apróságokat hímezni. A mostani rész nagyon tetszik !!!

    VálaszTörlés
  2. ezt már én is kétszer kihímeztem, de mutatni a másodikat még nem szabad :-)

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!

    Dia: közben lett már képtár is! :)))

    VálaszTörlés
  4. jupijé!

    és hol érhető el a képtár?

    VálaszTörlés
  5. Barbi!
    Ez tündéri szépség lett!
    Alig várom a többi részletet!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon helyes, mint ahogy nagyon helyes a fiatalur is az elozo bejegyzesek kepein :)

    VálaszTörlés
  7. Igazi Barbis.:)Nagyon tetszik!!!!
    Olyan jó az új profilképed!Nagyon csinos!:)
    Ábel,egyre vagányabb.:))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett!

    A Sampleredről sajnos lemaradtam, csak a különböző készülő műveket csodálhatom. De ezt a kis mintát majd kárpótlásul kihímzem Magamnak.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, föleg a szine tetsziik. Majd nézz be hozzám vár rád 2 dij...:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online