2010. február 25.

Megkésett posztocska

Igen, rég meg kellett volna mutatnom, mit is "nyertem".
Igen, idézőjelben, mert tulajdonképpen úgy nyertem, hogy nem is nyertem. :D
Na, magyarázok.
Én is beneveztem a Fércművek játékába, ahol édes apróságokat ajánlott fel Judit. Nem nyertem, de örömmel gratuláltam a 3 nyertesnek, zárójelben csöndben megsúgva, hogy nekem nagyon tetszett ám a két kis csatocska. Erre pár nap múlva jött egy kedves email Judittól, hogy a csat nyertese, Eszter (sajnos a profilja nem elérhető) felajánlotta nekem a nyereményét (mondván az ő haja úgyis rövid - nos, az enyém is, nem a hajam fogatom fel a csattal, csak dísz a fejemen :D).
Szóval, a gyűrű Eszteré, a csat az enyém lett!
Még lassan két év után is ámulok, mennyi kedves ember vesz körül itt az éterben és kedveskedik ismeretlenül.

Köszönöm Eszter!
Remélem, erre tévedsz egyszer és többet is mondhatok, adhatok cserébe!
És neked is köszönöm Judit, hogy ilyen rugalmas voltál, és lehetővé tetted, hogy ez a kis csuda az enyém lehessen!


***

És még egy apróság.
Egy pár, pontosabban három Ninafonal (én már csak így hívom), amit nemrég kaptam, szereztem. :)
Tervem rengeteg, időm minimális hozzá. Már sokan mondtátok, hogy talán időkibővítőm van.
Azt hiszem ideje újra előszedni... ;D

3 megjegyzés:

  1. De helyes, kis hajcsat, tiszta nőcis!:o)
    A fonalak is álomszépek - megszokhattuk Ninától. Várom, mi lesz belőle!
    Abból az "időkibővítőből" én is...én is...!:o)

    VálaszTörlés
  2. Szia Barbi!
    igazabol ide is veletlenul jutottam el a fercmuvek oldalrol én "ajandékoztam" a hajcsatot de igazabol én örülök h örömet okozozott igy neked is ez a kis jaték:) és szuperul all hordd sokat:)
    eszti

    VálaszTörlés
  3. Kedves Eszter! Kaphatok egy email címet? Szívesen írnék neked! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online