2010. február 11.

Ma utálom magamat...

...ma idegbeteg vagyok...
Változik az idő megint? Vagy mi van?
Minden idegesít.
Ma Ábel is kész rémálom. Egymás agyára megyünk.
Helyesbítek. Ilyenkor szégyenlem magam, mert én viselkedem rondán, nem ő a rossz. Mindenért csattanok, amit máskor egyébként megengedek. Most alszik a drága.
Mindjárt jön a nagyi. El kell mennem ebben a pocsék, latyak időjárásban, pedig inkább ledőlnék egy kicsit.
Annyira lassan vánszorog az idő...
10 percenként nézem az órát. Mégis mire várok?
Mindent akarok csinálni, de semmit nem esik jól csinálni...
Ez az a 'szétpattanok' állapot.
Talán jót tesz a friss levegő.
És kell egy kis magnézium!
Ti szoktatok így érezni?
:(
Megint egy hullámvölgy(-ecske). No, nem olyan nagy a baj. Csak most rossz napom van, és ahogy minél többet leírom, máris annál könnyebb (lesz, legalábbis remélem).
:)
Nem mindig és nem minden fenékig tejfel, szép is lenne... :)
Én már rég láttam "tejfelt" az utóbbi időben, jöhetne már egy csuporral, fenékig!!!!

13 megjegyzés:

  1. Én tegnap meg tegnapelőtt voltam ugyanígy, ma már jobb! Kitartás!!:) Egyébként ilyenkor télleg érdemes (már ha van rá lehetőség) lefeküdni és aludni egy jó nagyot, így elkerülve mindenkivel a kommunikációt:D

    VálaszTörlés
  2. Én is dilis vagyok ma....Szerintem is front van....legszívesebben én is aludnék.....

    VálaszTörlés
  3. Ide még nem ért el-hál isten-ma voltam ultrahangon és minden flottul ment. Taxiztam is egy jót meg minden.

    A friss levegő majd felvidít egy kicsit talán.

    VálaszTörlés
  4. http://sandroo2.freeblog.hu/files/taddy%20%C3%B6lel%C3%A9s.jpg

    küldök Neked egy ölelést :-)

    nekem csak nagyon nincs kedvem dolgozni, de pszt! :-)

    sokmillió puszi!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ilyen mindenkivel van, nekem is szokott mostanában sokszor, főleg a hülye idő miatt. Most is sötét van, kéne főznöm, de egyáltalán nincs hozzá kedvem, pedig általában nem szokott gondom lenni vele. Legszívesebben csak ülnék és néznék ki a fejemből, de nem lehet, mert sok a teendő. Csak sütne legalább a nap, de helyette esik az eső. :(
    Kitartás neked!

    VálaszTörlés
  6. Én tegnap szereztem be magnéziumot,de el is felejtettem bevenni :o)

    VálaszTörlés
  7. Én tegnap voltam ilyen, valószínűleg az éjszakai havat éreztem!De. meg szürkeség és olvadó hó volt mifelénk.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem mindannyian vagyunk így... túl hosszúra sikeredett ez a tél, süthetne már a nap...
    Addig is küldök neked egy nagy csupor tejfölt és ha teheted, aludj egy nagyot... :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem csak a fejem fáj, de majd csak elmúlik, mint Neked a "nemtudommibajom" érzés

    Sétálj egy nagyot! (a friss levegő csodát tesz)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is kissé rossz napom van ma. Kezd fájni a fejem ami a hidegfrontot szokta jelezni.(migrén) Bó is ilyenkor pörgősebb és, mintha még ő is rátenne egy lapáttal a dolgokra.
    Ábel csak a te feszült hangulatodra reagálja ezt. Sajnos.
    A friss levegő jót tesz. Főleg, hogy egyedül tudsz menni és kicsit kiszellőztetni a buksidat.
    Csak ne az 'esőshó" esne, ha már esik.
    Együtt érzek és cukros tejfölt küldök neked ... egy kis túrógombóccal.:-))
    ... bárcsak lenne itthon túróm.!

    VálaszTörlés
  11. Reggel 10 cm hó, most eső esik... Az a csoda ha valaki ettől nem zizzen meg egy kicsit :-)
    Igyál egy bögre finom teát, az nekem szokott segíteni!

    VálaszTörlés
  12. Barbi, nem vagy ezekkel az érzésekkel egyedül :S Nekem is sok ilyen napom volt mostanában. Aztán persze elmúlnak ezek is, és jönnek a mosolyok, tejfölök :DDD

    VálaszTörlés
  13. Barbi köszönöm, hogy leírtad! Én mostanában sokszor vagyok ilyen hullámvölgyben. Sajna a gyerekek isszák a levét. Én meg mennyir fogom sajnálni a kiesett időt, amikor nem volt kedvem velük foglalkozni.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online