2010. február 10.

És újra, és ismét, és megint...


És ismét, és újra meg tudtok lepni!
ENnél jobban már nem lehetek elkényeztetve. :)
Ez a csudapakk Entől érkezett. Nagyon huncut módon megmutatta a meglepetés csücskét a blogján, megjegyezvén, hogy gyakran jár arra, aki kapja. Nem is hittem, hogy én leszek! :)
No jó, titkon picit reméltem, mert említette, hogy jön majd valami. De akkor sem hittem, hogy ez az!
Ábel kapott egy gyönyörű képeskönyvet. Vagyis nemcsak ő, én is szívesen fogom böngészni, annyira klassz!



Aztán van egy újabb ollóőröm ám! Most egy fotó erejéig levettem a nemrég hímzettet, mert a többi ollóm arany színű, azokhoz nem illik ez a szépség. Ó, és ha együtt használom, egyszerre két kedves barátnő is mindig az eszembe fog jutni! Micsoda gyöngycsodák sorakoznak egymás mögött!


Ilyen míves fonaltartóm még nem volt. Nagyon az én színeim! És ez a szépséges szívből jövő szív!


A fonal nekem a nyarat, a vizet, napsütést idézi. Majd keresek/kitalálok hozzá valami szép könnyed, nyári mintát. Ezek is az én színeim. Colette színjátékában a csillagjegyem szerint kijött, hogy a vörös, a sárga és a tenger színei illenek hozzám leginkább. És igen. :)
Ha jól belegondolok, ez a három szín maga a nyár. És én nyári (nyár végi) gyerek vagyok. :)


Nagyon köszönöm En!
A többit már elmondtam Neked külön!




És gyorsan megmutatom a korábbi bejegyzésemből elmaradt fotót. Az előrajzolt szép minta mellé ez az édes zokni volt még csomagolva Ábelnek Edittől és Katitól. Cuki. Neki is tetszik, csak még nagy. De ez a jó verzió, mert még bele lehet nőni! :D

10 megjegyzés:

  1. Mennyi jó dolog történik egy ideje.......... szépek, amiket készítettél, amiket kaptál, és még
    egy baba is érkezett a rokonságba :)

    Reméltük is, hogy nagy lesz a zokni,
    mert majd belenő a Kincsed! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű meglepiket kaptál!!!

    VálaszTörlés
  3. Barbi drága, használd őket egészséggel. Azt elfelejtettem mondani, hogy a fonal DMC alap, saját festemény :) Ezek szerint az is talált.

    VálaszTörlés
  4. De jó helyre került Enikő csodaszépsége!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű és aranyos és kedves meglepiket kaptál, de jók!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Olyan meseszép ez a fonaltartó! :)
    Remélem mostantól csupa jó dolog történik majd körülöttetek :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges ajándékok.. Mert megérdemled! :o))

    VálaszTörlés
  8. Barbi!
    Hol lehet ilyen barátnőkre szert tenni???
    Nagyon szépeket kaptál!!!! Nekem a fonal tetszik a legjobban, és a csodaszép gyöngyök!!!
    Thomas-zokni nálunk is befigyel a 2 fiamnál!

    VálaszTörlés
  9. A Böngészőt kifelejtettem a kedvencek közül. Már van éjszakai is belőle!!! Azt kell, hogy mondjam, néha én szívesebben nézegetem, mint a gyerekek.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online