2010. február 15.

Cipellő/cicák

Mielőtt a címbe vágó témával kezdenék (ami egyébként nem a mesekönyvre utal), megmutatom Ábel tortáját közelebbről. Hát nem egy design-autó, de én csináltam! És minden beképzeltség nélkül állíthatom, hogy nagyon ízletes lett. Sok-sok tojásból készült a piskóta, most nem spóroltam rajta. A máz és a töltelék pedig pudingból kevert krém lett. Sajnos a külső hígabbra sikerült, mint szerettem volna.
Amolyan Trabant fazon lett! :D Az ablakok és rendszám ostyalapok, az ablaktörlő ropi, a képen már lepiszkált lámpák cukorkák, a kerekek piskótatallérok. Nagyon tetszett Ábelnek! :)

Ilyen volt krém nélkül. Próbáltam összeszabni, hogy autó kinézete legyen.

És akkor íme a másik torta. Kis sógornőm, Timi, 25 éves lett. Mivel szerintem ez még nem kor, talán nem bánja ő sem, hogy publikussá tettem. Meg hát a képek úgyis elkotyogják.
Az övét ugyanúgy készítettem, mint Ábelét, csak ez puncsos lett és szív alakú (nagyon szuper tortaformákat - halat, szívet, virágot - örököltem nagyimtól). Megleptük. Azt hitte, hogy a kisszobát szeretnénk átrendezni péntek délután. Jöttek nagy bőszen tesómmal (tesóm még melegítőbe is átöltözött munka után, hogy hihetőbb legyen :D), és amikor betoppantak, akkor látta meg Timi, hogy itt a húga, lufik a lámpán, torta, virág és zene! :D
Jól sikerült a meglepetés. :)

A torta és az ajándékok is rózsaszínűek lettek. Szándékosan. Timi egy nagyon csajos csaj. Imádja a cipőket, táskákat, a rózsaszínt, a csillogót, a masnit... És még sorolhatnám. De emlékeztek, hogy az lagziban is minden pink és fehér volt. Nagyon szereti a Hello Kitty cicákat is (van már ilyen táskája, pénztárcája, mobildísze...)


Varrtam neki egy házi cipellőt. Talán ez Tildás szabásminta, nem tudom.
Rajta a cicafej masnival.
Nagyon örült neki, hisz ilyen tuti nincs senki másnak.


És készült egy Kittys mobiltartó is filcből.

Szép este volt!

Még egyszer Isten éltessen Timos!

Másnap pedig együtt megnéztük újra az Avatar-t! 3D-ben!!!!
Szuper!!!!

15 megjegyzés:

  1. Már izzad a tenyerem az örömtől, ha meglátok nálad egy új posztot:) Először is boldog szülinapot a fiatalúrnak, Isten éltesse még sok-sok-sokszor kétévig:) És persze a sógornődet is.

    Barni, ez a cipőőőőő annyira, de annyira jó:)) Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot a nagylegénynek és a sógornódnek is !!!Nagyon ügyes vagy,a autó torta és a cipellő a kedvencem!!!:DDD

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a kis Legénykének! Sok boldogságot kívánok! És persze Isten éltesse az Édesanyját is! Nekem már évek óta az az érzésem, hogy a születésnapjainkon az Édesanyánkat kellene igazából felköszönteni... így hát kívánok Neked sok boldogságot! :o))

    VálaszTörlés
  4. Barbi, nem jutok szóhoz, miket alkottál! Nálam a "helyezés" a képek
    sorrendje szerint értendő, de minden
    tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Annyira aranyosak. Az autó a bumfordi trabantosságával, a cipellő a cicájával, és a mobiltok is cuki. És én meg szeretnék valami rokony lenni nálatok. De komolyan!
    És azt elmesélnéd egy posztban Te Drága, hogy mikor csinálod mindezeket? Valld be, hogy Neked van egy időmegállítód!!!

    VálaszTörlés
  6. Ez a cipő valami tünemény! Persze a többi is nagyon tetszik, de nálam a cipő a csúcs.
    És igen, engem is nagyon érdekelne: ezeket mégis mikor???

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus vagy, komolyan! hogy Te mindenre figyelsz és mindenkinek a legjobbat és legtalálóbbat készíted!

    VálaszTörlés
  8. ja, és az autós torta fantasztikus lett!!!

    VálaszTörlés
  9. Barbi, csúcs vagy! A torták is szuperek, de a cipő lenyűgözött! :)) A mobiltartót se hagyjam ki: sz is zép lett. :)
    Boldog szülinapot az ünnepelteknek!

    VálaszTörlés
  10. Szép ajándékok! Én is cipő rajongó lettem! Felétek hány órából áll egy nap?

    VálaszTörlés
  11. Sokszor ismételgetem magam, de hihetetlen vagy!

    VálaszTörlés
  12. Huuu, ezek a tortak.... Olyan klassz mindketto. A cipello es a mobiltarto pedig biztosan hatalmas siker volt, hiszen ezek aztan tenyleg egyedi darabok :)

    VálaszTörlés
  13. Ó, mennyi kedves komment, köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  14. Jelentkezhetek nálad torta ügyben ha szülinapom lesz???:DDDD
    Édes a cipellö,es a mobiltartó is:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online