2010. február 26.

Bódító csomag




Bódító illatú csomagot kaptam ma Mammkától!
Tulajdonképpen ez egy csereajándék. Mammka megkapta a Komódból a levendulás gyűrű-tűpárnát, én pedig cserébe ezt a gyönyörűséges, fantasztikus illatú, levendulával töltött párnácskát! Levendulás cserebere! :D A boríték, amiben érkezett, teljesen átvette az illatát, így nincs szívem egyenlőre kidobni. :D
A párnácska lelkemnek szóló ajándékokkal körítve érkezett (ezeknek különösen örülök!). A felső kép tetején kukucskál egy kisautó is,
persze, hogy Ábelé.
Még alszik, de hamarosan örvendezhet! :)

Végtelenül hálás vagyok minden ajándékért Mammka!
Nagyon köszönöm!

5 megjegyzés:

  1. Szépeket kaptál! :) Kicsit próbálok beleszaglászni a levendula illatba én is ;)

    VálaszTörlés
  2. Újabb kedves ajándékok! :o)) Nagyon szépséges a levendulapárnácska!

    VálaszTörlés
  3. Mammkától ajándékot kapni jó! Én már csak tudom:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök,hogy még ma megkaptad!!!!!
    "jobb későn,mint soha"-jeligével.
    Használjad a kezed alá,amikor "egerezel"!!!!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online