2010. február 19.

Alkalom szüli...

... a tolvajt. > na, ezt a mondást magamra szabom és így mondom: alkalom szüli a hímzést.
Most épp egy névnap volt az alkalom. Nináé.
Megleptem egy aprósággal, egy kis fűzfavesszős, kék madárkás tűpárnával, kerámia pohárkában. :) És bár még Ő nem tette fel a blogjára én már megmutatom, mert már megkapta és nem bírom ki. :)
Ábel simogatása kíséri. (Minden hímzésemet megsimogatja legalább egyszer, ha tetszik, többször is. :D)


Volt itthon egy kis selyembéléses dobozkám, pont passzolt bele a tűpárna. Tehát a doboz nem az én kezem munkája.




Sok szeretettel!

20 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, mint mindig! Olyan finom, simogatnivalóak. Nem csoda, hogy Ábel is ezt teszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus vagy Barbi!!!!!!!Pont az én stílusom...:)
    Ugye milyen jó minden dobozt eltenni?:))))
    A símogatás nagyon fontos....
    Érdekes,hogy amikor Karácsonykor átadtam a fiaméknak a Házi Áldást,ők is megsímogatták....:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szuper mintát választottál és a csomagolás is passzol;o)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus vagy Barbi! Nina biztosan örült neki, hisz gyönyörű, egyedi, "Barbis"! :-)

    VálaszTörlés
  5. Barbi, ez csodaszép!!! Annyira kedves vagy, hogy ilyen csodát küldtél nekem, köszönöm!!!! :) Puszik!

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép és nagyon nagyon ötletes ajándék!
    S külön érdem a csodálatos körítés hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Álomszép! Fantasztikusan ügyes vagy,Barbi!!!

    VálaszTörlés
  8. de szép, nagyon örülhet aki kapta

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett!Ügyesen kitaláltad:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyonszép ez a kék és a zöld szín!Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  11. nagyon-nagyon szép és hangulatos és stílusos, meg egyedi... :))

    VálaszTörlés
  12. Az én angyalkám tesója!:o) Ez is egy kis kincs!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm a kedves szavakat!

    Jucus: A Nináé kicsit nagyobb. A Tiéd extramini! :)

    VálaszTörlés
  14. Barbi,ugorj majd be hozzám egy kis játékra :-D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online