2010. január 5.

Vegyesvágott

Most mindenféléről írok.

Először is: nagyon lecsupaszodott a lakás, szomorúan üres a karácsonyi dekoráció nélkül. Lebontottuk a fát, mert már hullott. Az én ingerküszöbömet még nem zavarták a tűlevelek, de hát Zsoltinál ennyi volt a limit. Előtört belőle újra a takarítómánia (előtört... szerintem soha el sem bújik... :D). No mindegy, leszedtük. Én még hagytam volna egy napot, hogy álljon Vízkeresztig. A girlandokat is leszedtem, variáltam, hogy hagyjam-e. De győzött a józan ész, mivel elég macerás a díszeket elpakolni, így egyszerre becsomagolhattam és nem kell többet év végéig elővenni a kamra legfelső polcán fekvő dobozokat. Közben megtaláltam a húsvéti dekorációkat is. Rémesen kevés, így erre még rágyúrok az ünnepig. Az angyalkás banner, és a kis faág a szívekkel maradtak egyedül, hisz az angyalok és a szívek mindig aktuálisak (hamarosan itt van Bálint napja). Oppá (ahogy Ábel mondja), most jut eszembe, hogy a méziket elfelejtettem levenni. Na, csak kimaradt valami...

***
Nagy sikert aratott a napszemüveges fotó. Hogy tovább olvadozhassatok itt van 2 fotós és egy kutyás fotó Bábelről. A keresztapja és mi is fotóztunk. Ábelnek mindig is jobban tetszett maga a fényképezőgép és az azon látható kép, mint a fotó kedvéért pózolni (bár önkéntelenül is tud).
A kutyus pedig három hónapos ifjonc, sógoroméké. Édes kis fehér uszkár. Ábel három napon keresztül találkozott vele. Az első 10 percben minden nap parázott, le fel rohangált az ágyról és az ölünkbe kéredzkedett. Gombi szerencsére elég nyugodt jószág, így elég sokat feküdt. Így Ábel egyre bátrabb lett, annyira , hogy megszerezte Gombi csipogós gumisünijét (szerintem jobban tetszett neki, mint a kutya), dobálni kezdte neki. Erről persze többnyire videó készült, amit a hossza miatt nem tudok feltenni.


***



A két ünnep között kaptam díjat is, szánom-bánom, hogy ilyen sokára említem, de bizony kiment a fejemből. Treborettától kaptam, és a díj mellé játék is társul. Írnom kell 7 dolgot magamról. Számos ilyen játékban vettem már részt, így igen nehéz újat mondani, hiába összetett az ember, ilyenkor semmi nem jut eszébe... Kíváncsi olvasók sok-sok dolgot megtudhatnak rólam itt, itt, itt, no meg itt, itt, itt és itt. ;)

Azért megpróbálok újabb 7 dolgot összeírni:

1.
Szeretem a dolgokat leegyszerűsíteni és nem túlbonyolítani. Azokat sem szeretem, akik túlbonyolítják helyettem.

2.
Mindenen meg tudok hatódni és elpicsogom magam. (Mi lesz majd velem, ha Ábel verset mond az oviban, vagy a suliban...)

3.
Régebben szerettem futni, szülés óta nem igazán megy, időm sincs rá (de legfőbb problémám a lustaság!). Azért tervezem, hogy újra nekikezdek. És jógázgattam is itthon saját kedvemre. Azt is jó lenne újra művelni.

4.
Egyszerre 4-5 teljesen különböző dologba is képes vagyok párhuzamosan belekezdeni. Persze ennek az a vége, hogy nem mindet fejezem is be. Öreg hiba. És erre számos példát találtok a blogon is.

5.
Szeretem változtatni a hajam színét, formáját (adottságaihoz mérten - rémesen lassan nő), mert mindig unalmasnak találom. Egyszer szívesen kipróbálnám a hajhosszabbítást, csak úgy passzióból (jelenleg passziónak számomra túl drága, de majd ki tudja...). Mindig fenékig érő, hullámos, vörös hajra vágytam, mint amilyen az ír nőknek van. (helyette van kicsi, barna, semmilyen):D

6.
Szeretek aludni, főleg reggel tudnék... Napközben, ha van rá lehetőségem, akkor sem tudok.

7.
Bizony hajlamos vagyok mások szavába vágni. Néha közlési kényszerem van. Sokat beszélek (mint úgy általában családunk nőtagjai...). Írásban már nem mindig megy ilyen könnyen.

Na, csak megszültem a 7 pontot. Nem volt könnyű! :D

Én biz nem linkelek be 7 nevet, úgyis sok helyen megfordult már a díj. Egy nevet jegyzek ide:

Dorka

Ő mindig megfordul nálam és kedves kommenteket hagy. Én is látogatom az ő blogját, de keveset tudok róla.

***

És végül egy kis reklám. Unokanővérem férje urológus, andrológus, klinikai onkológus szakorvos. Van egy honlapja, amit szívesen ajánlok bárkinek, akinek van ilyen problémákkal küzdő családtagja, ismerőse, vagy csak érdekli az orvostudomány ezen ága.

5 megjegyzés:

  1. Hát én már olvadozok is...söt már el is olvadtam:D
    A díj már nekem is kiment a fejemböl,de jó ,hogy eszedbe jutott,így megint egy kicsit többet tudtam meg rólad.Egyes pontoknál meg mintha rólam irtad volna....szinte magamra ismertem! Föleg 4.pont :S
    jujjjujj

    VálaszTörlés
  2. Ábel egyre szebb és huncutabb, ha lehet ilyet mondani egy férfi palántára! :)
    A rokonod weblapja nagyon jó, nagyon informatív. :) Milyen magas a doktor úr?
    Egyszer a férjem volt egy ilyen szakorvosnál, erősen megremegett a lába, amikor kezet fogott a doktor úrral. Elég, ha azt mondom 2 méter magas férfi volt a doki és egyszerre át tudott volna fogni 2 oktávot a zongorán!?
    Sürgősen másik orvos után néztünk...

    VálaszTörlés
  3. Ercsi: átlagos magas és nagyon kedves ember. :D

    VálaszTörlés
  4. Óóóó... de aranyos vagy!
    Köszönöm, hogy rám gondoltál! Kicsit gondolkodok és rakom is fel a "válaszokat".

    Ábelről feltett képek valóban további olvadozásra késztetik az embert!

    VálaszTörlés
  5. :)) Az szerintem ennél a munkánál kifejezetten előny! :D
    Elrakom a weblapját a kedvencek közé...sose lehet tudni!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online