2010. január 23.

Székely Sampler SAL


Ezennel meghirdetem életem első SAL-ját! :D

Azok kedvéért, akik újoncok, vagy csak nem vettek még részt ilyesmiben, egy kis magyarázat:
A SAL egy mozaikszó: Stitch Along. Egy virtuális hímzőkör, melyben a csoport tagjai ugyanazt a munkát készítik közel azonos időtartam alatt. A munkájuk fejlődését, alakulását pedig egy a témához tervezett blogon fotók kíséretében megosztják egymással.
Ezt csakis azért írom le, mert amikor elkezdtem blogot írni, nekem fogalmam sem volt az ilyen elnevezések jelentéséről. Hátha, valakinek jól jön! ;)

A mai napom felét a minta végleges megalkotására szenteltem. Kész is lett, még az én kis foghíjas demo programommal is. ( Szégyen, nem szégyen, 3 szerkesztési hibát már észre is vettem, de a korrekciót a résztvevők megkapják.) Már mindent négyzethálóban látok... :D
A kész mintáról készítettem egy olyan képet is, amin a háttér hagyományos lenvászon színű, ám azt sajnos nem mentettem el. Bosszant is a dolog, mert nagyon jól mutatott a minta sötétebb háttéren. De az eset így esett, maradt a fehér.
Jómagam lenre hímzem (nem tudom hány ct-os, mert ajándékba kaptam, de jó sűrű). Anchor fonalakkal, ahogy korábban említettem.

A minta ötletét egy Erdély Tündérország című gyönyörű album adta. Az abban szereplő kalotaszegi varrottas mintákat dolgoztam át keresztszemes mintákká és állítottam össze mintagyűjteménnyé. Néhol persze éltem az alkotói szabadsággal.

Akinek tetszik az ötlet (voltak, akik látatlanban már előre jelentkeztek :D), kérem, hogy írjon nekem egy mailt a singlarb@gmail.com címre, SAL vagy Székely tárggyal és a listára veszem, hamarosan pedig megkap minden információt a további teendőkről.
Meghívót is küldök a SAL blogjára.
10 héten át tart majd a hímzés, minden héten küldök e-mailben egy mintarészletet (az elsőt február 1-jén).

A mintát csak a SAL-ban résztvevők kapják meg, nem teszem fel a mintablogomra.
Jelentkezési határidő: január 30. (szombat)
Azok is jelentkezhetnek, akiknek nincs blogjuk!

Nos, érdemes a kibökésre?

Szeretettel várom a jelentkezéseteket!

(A fenti képet logóként használhatjátok.)


17 megjegyzés:

  1. Máris írok.:)))))csodás lett!!
    Hű! Ilyen szigorú a határidő? Igyekszem,hogy azzal ne legyen bajom.:)
    Gratulálok!!!!Végre egy magyar SAL!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Írtam!!!
    Még sose vettem részt ilyenben, remélem fogom tudni tartani a tempót
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkeznék, a határidő nem az erősségem...
    Rendkívül sok energiád van, őszintén csodálom... :)

    VálaszTörlés
  4. Ez gyönyörű! Nagyon ügyes vagy! A SAL-ra most nem jelentkezem, mert félek nem férne bele a mostani tervezett és bevállalt munkáim mellé, de nyomott akartam hagyni az elismerésemnek.

    VálaszTörlés
  5. Írtam mélt én is!:)))
    Remélem, a határidőt tartani tudom majd munka és a család mellett. Ettől kicsit tartok, de sebaj!:)) Vágjunk bele, tűre fel!:)))))))

    VálaszTörlés
  6. Your sampler is beautiful. I would love to join your SAL.

    Holly

    VálaszTörlés
  7. I forgot to give you my e-mail. Here it is:

    holly.vitale@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Köszi, hogy leírtad mit jelent a SAL, én például nem tudtam.Még sosem vettem részt ilyenben, de most szeretném kipróbálni, mert nagyon tetszik a mintád! Megy a mél :)

    VálaszTörlés
  9. Én is jelentkezem, nagyon tetszik a minta!

    VálaszTörlés
  10. Kedvesem, őszintén gratulálok a kezdeményezésedhez, innét a távolból is baráti ölelés érte:-))))
    Sajna most a hímzés nem fér bele az életembe, ehhez még egy pár évet majd öregszem, és tudom el fog kapni. Apai nagyanyámtól egész gyerekkoromban azt láttam, hogy hímez, én meg kötöttem mellette, és jókat beszélgettünk, de ez már nagyon régen volt:-)))...talán igaz sem volt!

    VálaszTörlés
  11. Jaj, de nagyon gyönyörű! Még szebb, mint amire számítottam! Nagyon szeretnék részt venni benne.
    (a díjat köszönöm, teljesítettem a játékszabályokat)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Szeretnék én is jelentkezni!:-)
    Írok azonnal.

    VálaszTörlés
  13. Jajajaj hogy nekem mindig bele kell keverednem mindenbe, 8hét? Ahogyan nézem a 8 sort bontottad fel. Nwem tudok nemet mondani(nem is akarok) :-D CSodás lett és igen (valaki már előttem írta) csodálom én is az energiáidat.
    puszillak

    VálaszTörlés
  14. Drága Csilla! Gyereeeeee! Kibővítettem 10 hétre!!!! :D

    VálaszTörlés
  15. Én is jelentkezem, bár hímzésben nem vagyok túl gyakorlott.

    VálaszTörlés
  16. Én sem tudtam mi az a SAL. Köszi. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online