2010. január 7.

Rontom-bontom

Ez a kis minta olyan egyszerű, mégis annyit rontottam benne.
Rontottam és bontottam folyamatosan. Van, amit végül ki sem javítottam, mert későn jöttem rá, de a végeredményt nem befolyásolja.
A rontás oka, hogy nagyon későn hímeztem és sem az eszem, sem a szemem nem bírta. Nem készítettem Ábelnek babaköszöntőt, várandós 'koromban' nemigen hímeztem. Most így a 2. szülinapjára csak kész lett egy. :D
Egyébként, ha belegondolok, nem is olyan egyszerű minta. Egyszerű, mert kevés x-ből áll, de mégis macerás, számolós, mert kontúr nélkül nem igen lehet kivenni, mi is akar lenni, a kontúr adja meg a végső, felismerhető formákat. Ráadásul a színek is egymáshoz nagyon közeli árnyalatok, persze én válogattam, az én bajom. Nagyon megtetszett, főleg azért mert nem hagyományos babaköszöntős minta, nem csöpögős, színes, habos-babos. Még egy cumi is lóg az eredeti végén, ám én ezt hülyeségnek tartom (ki mos ki és csíptet fel száradni egy cumit?), mellesleg nem is fért el a vásznon, amit konkrét cél érdekében szabtam le.
A hímzés egy doboz tetején fog díszelegni. A dobozban pedig Ábel születési, újszülött kori relikviái fognak megbújni.
Úgyhogy doboz-funok figyelem!
Nemsokára megmutatom kívül, belül!
:D

28 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!!! Es kulon kivancsiva tesz, hogy doboz lesz belole, mert nagyon szeretem a szep dobozokat. Mutasd majd indenkepp, ha keszen leszel! :)

    VálaszTörlés
  2. Az a cumi tényleg nem hiányzik a végéről, még elrontaná az összképet! :))))
    Hajrá a dobozzal, nagyon-nagyon várom a végeredményt.

    VálaszTörlés
  3. Akkor nálatok is hamarosan tortát kell sütni. :)

    VálaszTörlés
  4. Alig várom a dobozt! Imádom a dobozokat. Annyi minden kincset lehet bennük elrejteni...
    A mintával kapcsolatban egyet értek: nem habos-babos, és ez a legszebb benne. Egyszerű és nagyszerű! Cumit szerintem sem rak senki a fregolira :D Vicces lenne :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos,de valami nem hagy nyugodni.
    Már vagy tízszer számolgattam magamban,de nem jövök rá a megoldásra.
    Ha 2008.11.8. akkor hogy lehet hogy kész lett a második szülinapra?
    Novemberre?Ami most jön?Vagy most volt?
    Vagy csak én zavarodtam meg a nagy évtizedváltásban?
    Bocs,ha nagyon hülyeséget kérdezek.:O)

    VálaszTörlés
  6. Édes kis mintát hímeztél, Barbi.

    Én meg kaptam bélyegképet Edittől,
    gyümölcskosár lettem :)

    VálaszTörlés
  7. Hát nekem nagyon bejön már így is, hát még majd a kincsecskékkel együtt! :)))

    VálaszTörlés
  8. vadcic, szerintem nem 11, hanem II, tehat februari az Abel gyerek :)

    Nils Holgersonné

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! Ízléses és szolíd. :) Biztos a doboz is jól fog kinézni, már alig várom, hogy megmutasd. :)
    Lilla

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett Barbi!!
    A minta is a színek is közel állnak hozzám:)Ügyes vagy:)
    Várom "dobozolva":))

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép lett és még időben kész is vagy vele.
    A színeket meg nagyon jól összeválogattad. Nagyon passzolnak egymáshoz.
    Már én is kíváncsi vagyok miféle Ábeles kincseket fog rejteni.

    VálaszTörlés
  12. Jaj ez nagyon cukor...Nagyon tetszik...

    VálaszTörlés
  13. Ez annyira édi, nagyon tetszenek a színei is, meg a stílusa is.

    VálaszTörlés
  14. Szuper lett! Doboz-funként nagyon figyelek!:))

    VálaszTörlés
  15. De helyes ez is! Olyan Barbis, Ábeles :) Meglesem majd a dobozt is...

    VálaszTörlés
  16. Remek lett! Javaslom, hogy ne is áruld el senkinek, hogy hol rontottál. Soha senki észre nem veszi a hibát. Én kutakodtam, de nem találtam. :D

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Mindenkinek nagyon köszönöm a kedves szavakat!


    Vadcic: igen, én is úgy gondolom, kicsit félreérthető. Ha tudom, lehet, hogy kibontom és áthímzem 20080208-ra. :D

    VálaszTörlés
  19. Barbi!!!! Nagyon tetszik, oda vagyok érte!! ;)

    VálaszTörlés
  20. Nagyon tetszik!Szuper választás!!Cumi ügyben teljesen egyet értek!

    VálaszTörlés
  21. Ahhha!
    Még erre is tippeltem volna,de a II római,gondoltam nem illik oda...
    Áhhh,ne foglalkozz velem,(csak má megin a maximalizmusss!)ki ne bontsd miatta,ennek így lesz meséje.
    Majd mikor nagy lesz ezt is mellé fűzheted egy történettel.:O)
    A férjem szülinapja 2 nap különbséggel van.:O)
    Boldog Szülinapot Ábelnek!

    VálaszTörlés
  22. Vadcic: már késő. ;) Kis is bontottam, át is hímeztem.

    VálaszTörlés
  23. Tündéri!!! Várom a dobozkát!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online