2010. január 31.

PIF ajándékok Anicenek

Nagy nehezen csak elkészültek a PIF2 ajándékaim. Anice csomagja már célba is ért.
Hamarosan Csigi is megkapja. És remélem Mazsola/Zsófi is.

Ezeket készítettem Anicenek:


Egy kis szakállka/előke a születendő kisfiának (remélem, jól emlékszem, hogy kisfiút olvastam nála, de kislánynak is jó szerintem a mintája).


Az előke kétoldalas, ez a másik oldala. Küldtem mellé egy kis puha, csörgős bocit is.


Készítettem egy dobozkát apró kötéssel a tetején (a kötőtű fogpiszkáló).


A dobozba 5 darab saját készítésű kötésjelölőt tettem (remélem, jól használhatóak lesznek).


Végül varrtam egy kötő- és horgolótű tartót. A szép felületű anyagot vásároltam, nem én hímeztem.


Ilyen belül. Kipróbáltam a saját kötő- és horgolótűimmel.

Használjátok mindet örömmel Anice!

Sok szeretettel készítettem!

20 megjegyzés:

  1. De gyönyörűek!!! Bár nem kötök, és horgolok, de ha ilyenem lehetne...:)))
    Biztosan tetszeni fog!

    VálaszTörlés
  2. Barbi, ez újabb csoda :) Gyönyörű! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. hű, fantasztikusak lettek! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  4. Ez a doboz ezzel a minikötéssel a tetején... Te lány, mi minden rejtőzik még a buksidban?:))

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges ajándékot készítettél Barbi! Fantasztikus ötleteid vannak és a megvalósításuk is szemet gyönyörködtető!

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szépség! Az a kis fogpiszkálós kötés a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a fogpiszkálós kötés a kedvencem,fantasztikus ötlet!!!A többi is nagyon szép!:DDD

    VálaszTörlés
  8. De szuperek! A bébicuccok különösen. :)

    VálaszTörlés
  9. Egy újabb Barbis ajándék csomag!
    Gyönyörű a kötő- és horgolótű tartó anyaga! A doboz is nagyon ötletes! :)

    VálaszTörlés
  10. Szépségesek!!! Ötletesek!!! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  11. Egytől-egyig Barbisak,gyönyörűek...nagyon ügyi vagy!!:)

    VálaszTörlés
  12. De sok szépséget készítettél!
    Örülök, hogy itt vagy újra!
    S küldök még erőt adó nagy öleléseket.

    VálaszTörlés
  13. Lassan készültek, de annál szebbek!

    VálaszTörlés
  14. Ámulok és bámulok.....)Minden szépséges,dehogy fogpiszkálóból varázsoltál egy mini kötőtűt!!!Ettől hátast dobtam-volna,ha tudnék.:)

    VálaszTörlés
  15. A minikötésed és a kötőtűd! Nagyon édes ötlet!!!! És a többi ajándék is nagyon szuper!Gratulálok, Barbi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online