2010. január 23.

Papírforma


Elkészült a sampler! :D
Legalábbis papíron.
Jó hosszú formátuma lett! 91X229 négyzet.
Elégedett vagyok vele, remélem, majd ti is azok lesztek.
Hamarosan számítógépre pötyögöm.
Terveztem, hogy a közepébe lehet majd hímezni a nevet, rovásírással. De elvetettem. Mármint, hogy középen legyen. Lesz rovásírás, de az alján. Oda jobban passzol. Majd meglátjátok.
Aki azt tervezi hogy velem tart a kihímzésében, annak azt javaslom, hogy a sampler hosszú formája miatt sűrű count-számú vásznat, aidát szerezzen majd be. Én lenvászonra hímzem Anchor fonallal. De ezt mindenki szabadon döntheti el.
Három-négy színben tervezem meg, de ezt is szíved joga lesz megváltoztatni, egy színnel is szépen mutat majd.

Izgulok ám, hogy tetszik-e majd, nem csalódtok-e a nagy beharangozó után?
Hogy hányan hímeztek velem?
Akik eddig írtak, nagyon lelkesek voltak. Köszönöm! :D

12 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szorgos voltál!
    Bármennyire kevés az időm, ki nem hagynám a Veled együtt történő hímzést! :-)
    Már nagyon várom, hogy kezdhessük!

    VálaszTörlés
  2. Én is benne lennék :) Nagyon kíváncsian várom!

    VálaszTörlés
  3. Már írtam, én is belevágnék:-))) Nagyon várom már!

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon várom, kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de kíváncsi vagyok! Én benne vagyok!

    VálaszTörlés
  6. NAGYON várom!!!!!Fantasztikus vagy!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Itt is írom, hogy szeretnék én is csatlakozni! Rendkívül izgalmasnak ígérkezik!:)))

    VálaszTörlés
  8. Ne tessék csigázni minket!:))Nem ééééér:)))

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online