2010. január 17.

Ornament

Másolható minta itt!

Ezt a mintát a napokban terveztem, és ma végleges formába öntöttem.
Már rég kipattant a fejemből, de kivitelezni kicsit tovább tartott.
Egy könyv mintázatából jött az ötlet.
Esténként ezt fürmöltem, igaz, csak az egyik csücsköt, hogy lássam, milyen lesz, kijavítsam a hibákat és könnyebb legyen felvinni a gépre (aztán már csak tükrözni kellett).
Ha elkészültem, természetesen fotózom.
Szeretettel ajánlom terítőközépnek, doboz tetejére, vagy fényképkeretnek (én is azt készítek belőle Ábel pofija köré). De párnán is díszeleghet, ki mit talál ki...

Ha kihímezted, mutasd!
Várom a fotókat a singlarb@gmail.com címre!

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!meg fogom csinálni,köszi.

    VálaszTörlés
  2. Ó!!!!Az ilyen monochrom minták a kedvenceim!
    Barbi,fantasztikus vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves, gondolatolvasó Barbi, pont egy ilyesmi mintát kerestem, de megoldottad a kérdést. Köszönöm! :DDD

    VálaszTörlés
  4. Meglepő, egyszerűségében nagyszerű mintát kreáltál:-)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedves minta, és jó, hogy jöttél megint :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis finom mintát készítettél!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online