2010. január 7.

Öcccséééém...


...ha meglátjátok a doboooozt!
Igaz, abszolút a véletlen műve, hogy olyan lett, amilyen lett. Totálisan más volt a tervem. De hát itt üt be az ember tervez, Isten végez dolog.
Nekem már most tetszik és ezt ki is kellett nyilvánítanom, bár messze a végeredmény, úgyhogy aki idetévedt csalódni fog, mert még nem mutatok semmit.
:D

Ennek a versnek az első versszaka is fog szerepelni rajta:


Juhász Gyula: Dal

Emlékezem bárányfelhőkre,
átsuhanókra lágy egen,
álmatagon, árván menőkre,
bárányfelhőkre, eltűnőkre
emlékezem, emlékezem.

Emlékezem világos éjre
tavaszt lehellő réteken,
csillagvirágra, csodakékre,
tavaszégre, álomvidékre
emlékezem, emlékezem.

Bánkódva alkonyárnyas órán,
míg száz vád bánt, száz gyötrelem,
s baljós, bajos bánat hajol rám
alkonyórán, aggón borongván
emlékezem, emlékezem.


Régóta kedvencem ez a vers. A legjobban a második versszakot szeretem, de mivel Ábel téli gyerek, nem azt választottam.
:D

14 megjegyzés:

  1. Egyre kíváncsibbá teszel... Te csigázol minket, szegény olvasókat! ;) :DD

    VálaszTörlés
  2. Naná! Milyen unalmas lenne már az élet nélkülem! ;D

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon kíváncsi vagyok!!

    VálaszTörlés
  4. Szeretném látni azt a dobozt!

    VálaszTörlés
  5. Na, akkor én is csalódtam. ;) Mert azt hittem, már mutatod is! :)
    Siess, ne várakoztass minket sokáig! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nem ééééér! Húzogatod itt előttünk a mézesmadzagot. :))))

    Azért Ábelt Isten éltesse sokáig!

    VálaszTörlés
  7. Barbi ez szuper lesz. Nagyon aranyos a minta és a dobozt tuti, hogy szépen állítod majd össze. Ismerlek:-)

    VálaszTörlés
  8. Én is kiváncsian és türelmetlenül várom a végeredményt!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon kiváncsi vagyok a végeredményre:)

    VálaszTörlés
  10. Lemaradtam a mintáról, de most visszaneéztem, s naaaaaaaaaaagyon.
    Ha meg doboz lesz, akkor mééééééééééééééég jobban!
    Na, mutiiiiiiiiiii már!

    VálaszTörlés
  11. Még mindig hiába keresem a dobozt? Nem ér, lyukas oldallal hímezni sem lehet.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online