2010. január 25.

Hogy ne csak a mintámról beszéljek


A hétvégén nagy dvd nézésben voltunk.
Megnéztük az Alkonyatot. Az Újhold-at. És az Avatar-t.
Mindegyik tetszett.
Alkonyat: mert már kíváncsi voltam rá.
Újhold: mert kíváncsi voltam a folytatásra is.
Avatar: mert nagyon szeretem a látványos scifislényesmásbolygósfantasys filmeket.

Az Alkonyat és az Újhold azért is tetszettek még, mert végre egy olyan vámpíros téma, amiben nem tocsog a vér, nem majomkodnak fokhagymával, nem döfködnek fakarókat szívekbe, nem meresztgetik szemfogaikat és vájják mások nyakába a népek... Míg ezt meg nem tudtam, szkeptikus voltam. Igazából, amit sokan imádnak, istenítenek az engem sokszor taszít. Sok-sok blogon a film fotóit, a könyvborítót lehetett látni, és egyre inkább meguntam már csak az emlegetését is. Pláne, hogy szerelmes, nyálas tinifilmnek tituláltam. Most, hogy volt lehetőségem megnézni, jó volt. Bár könyvben szívesebben olvastam volna. Szerintem úgy még izgalmasabb, mikor nem bírja az ember letenni. Az is jó ötlet, hogy a farkasemberek végre nem félszerzetekké alakultak, hanem tényleg farkasok lettek és a vámpírok igazi alakja sem bőregérszárnyú akármi.
Viszont a második részben, amikor az indián srác, Jake gyönyörű haját levágták, na hát akkor kiakadtam!
Olyan szééééép volt!




Az Avatar nagyon látványos, bár ha nagyon szőrözni akarok egy egyszerű "indián-sztori". A "civilizált" emberek mindenáron le akarják igázni szegény, a természettel nagy harmóniában élő bennszülött népet nyersanyag és sok-sok pénz reményében. Céljuk eléréséért semmilyen módszert nem szégyellnek bevetni. A gonosz meglakol, a jó győzedelmeskedik... Az a szomorú, hogy az ember tényleg így viselkedne.
Jó lett volna/lenne 3D-ben megnézni.



A tévében soha nincs semmi. Eddig szerettem a helyszínelős filmeket, de az már túlzás, hogy készítettek belőle egy rakás amerikai városban játszódót és minden csatornán azok mennek.
Mivel Ábel is szereti, maradtunk a Discovery-nél, minden este 8-kor Hogyan készült?.
:D

3 megjegyzés:

  1. Remélem hétvégén nekünk is belefér egy-két film.:)

    VálaszTörlés
  2. A " Hogyan készült ? " Marcinak is az egyik nagy kedvence. A másik meg az "Állítólag" , de ahhoz Ábel túl kicsi még, néha azt gondolom az én fiam is...de vannak benne érdekes dolgok (is) .

    VálaszTörlés
  3. No ez így kerek és jó élményes hétvége!!! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online