2010. január 19.

Érdekel?

Új minta!



Tele van a fejem rengeteg ötlettel. Megvalósítani már annál nehezebb, mivel csak demo tervezőm van. Meséltem már, hogy nem tudom menteni rajta a mintákat, ezért együltő helyemben kell berajzolnom mindent, aztán képernyőmentéssel, kivágással tudom nektek továbbítani. Szeretném megrendelni majd a programot. (Ezzel kapcsolatban szívesen fogadnék egy kis segítséget. Nem tudok angolul, a pc pedig külföldi, szeretnék árajánlatot kérni levélben.
Ha valaki tud angolul és esetleg van kedve, ideje egy rövidke levelet lefordítani nekem, nagyon megköszönném.) Ha meglesz, akkor nagyobb méretű dolgokba is bele merek vágni.


Na, de visszatérve az új mintára...
Még soha nem jártam Erdélyben, Székelyföldön, de nagyon szeretnék egyszer.
Karácsonyra kaptunk egy gyönyörű albumot erről a vidékről. Tele van szebbnél szebb fotókkal és nagyon szép székely motívumokkal (úgy gondolom, eredetileg hímzés- és szűrhímzéses minták), melyeket lassan kezdtem keresztszemes mintává átdolgozni.
A fenti az első példány. Ollóőrnek hímzem ki.
Azt tervezem, hogy az összes ilyen mintát egy nagy mintává 'gyúrom' össze és Székely Sampler néven egy SAL-t indítok majd. Amolyan népi motívumgyűjtemény lenne. A mintát több részre szedem szét (nem lesz túl nagy). A jelentkezőknek e-mailben hetente eljuttatom az egyes részeket. Egy blogon megmutatjuk, hogyan alkul a munkánk. Hogy mikor indul? Még nem tudom, de időben jelzem.

Van-e, akit érdekel a dolog?
Várom a visszajelzéseiteket!

:)

15 megjegyzés:

  1. Barbi, nagyon jo otlet ez a Székely Sampler! Es a minta is szep!

    A forditasban szivesen segitek, irj nyugodtan.

    VálaszTörlés
  2. Ebbe még én is belevágnék, ha tényleg nem túl nagyok a minták:)

    VálaszTörlés
  3. Hogyne érdekelne!
    Hajrá, bíztatnálak, és ha bármiben tudok segíteni, akkor nagyon szívesen!

    VálaszTörlés
  4. Írd meg nekem melyik program ez(a demo verziós-a mailemre)és megkérdem az okosabbik felemet,hogy hátha tud valami orvosságot olcsón rá.:O)

    VálaszTörlés
  5. Engem is érdekelne a dolog, addig is mire összeáll, mert szerintem úgy lesz, jó munkát!

    VálaszTörlés
  6. Tervem ezer, időm semmi, de ezt nem hagyhatom ki! :DDD Juj, ez majdnem vers lett :O :$ :DD

    VálaszTörlés
  7. Rengeteg a tervem idénre is... No, de ezt nem hagynám ki! Gyönyörű lehet az album, amit kaptál, kiváncsian várom a mintákat!

    VálaszTörlés
  8. Drága Barbi!
    Nagyon tetszenek a saját mintáid! Már szinte mindegyikre van tervem, hogy mit tudnék belőlük készíteni, csak még az időt kellene megtalálnom hozzá :-) De mindig mutatom, ha elkészült valami!

    sok puszi

    Dia

    VálaszTörlés
  9. Jujj,de jó!!Engem is érdekelne a közös hímzés!:))

    VálaszTörlés
  10. Izgalmasan hangzik, de mostanában gondban leszek a határidőkkel:-) És hátez egy SAL-nél fontos részlet.Figyelni foglak benneteket ááám!

    VálaszTörlés
  11. Szia Barbi, én is szeretnék beszállni a közös hímzésbe, ugyan blogom nincs, de azért valahogy megoldható majd, hogy mutagassam a fázisfotókat. Nagy ötlet, neked sok-sok munka, nekünk csupa öröm a hímzés! Hát kell ennél jobb projekt? :))

    VálaszTörlés
  12. Úgy örülök, hogy ennyi embert érdekel a dolog! Bőszen dolgozom az ügyön! :D
    Zsuzsa, "blogtalan" olvasóim is jöhetnek! :D

    VálaszTörlés
  13. Szia Barbi!
    Engem is érdekelne ez a közös hímzés!:) Nagyon izgalmasan hangzik!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online