2010. január 20.

Egy csipetnyi Ábelkacaj



Egy icipici videó az én viháncolósomról. :D
Bár ez nem a mostani mindennapokat tükrözi, ugyanis nagyon hisztis időszakba lépett a drága.
Rendszeressé váltak a követelőzős hisztik, az elégedetlen hisztik, az éhes hisztik, a fáradt hisztik és a megmagyarázhatatlan hisztik... Az utóbbin sokszor már csak röhögünk Zsoltival kínunkban. Arról is készült videó, jóóóóó hosszú (ezért nem töltöttem fel ide).
Nem semmi rajta a pasi, pedig még nem is a legdurvább óbégatást vettük fel.
Volt beteg hiszti is. Pont a papám temetése előtt egy nappal hasmenése lett. Egész éjszaka pelenkáztunk. Talán a foga miatt, más okot nem találtunk, a doktornő szerint is az lehetett, mert nem volt vírusnak jele. Na, de ezen már rég túl vagyunk.
(Azt hiszem, innentől kezdve csak a YouTube-on keresztül töltök fel videót, mert iszonyat béna a bloggeren keresztül...)

***

Más:
Egyébként külön-külön kész minden minta a Székely Sampleremhez! :)
Most már csak össze kell állítanom egy szép egységes mintaívvé és mehet a gépre.
Aztán a tiétek!
Színesben tervezem, de persze nyugodtan hímezheti bárki (mármint, aki beszáll a SAL-ba, mert csak velük osztom meg) egy színnel, vagy multi fonallal.
Van még több motívum is a könyvben, amit át fogok egyszer dolgozni, de ehhez a gyűjteményhez már soknak találtam, és kicsit másabb jellegűek is, ezért nem passzolnak ebbe a körbe.
Bizonyára elfogult vagyok, de szerintem nagyon szép lesz a végeredmény!
;D

17 megjegyzés:

  1. You made my day - ahogy az angol mondaná:) Megszépítetted a napom, köszi:)))

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ez a nevetés meg a huncutság.. :) Köszi a videót, élmény volt!

    VálaszTörlés
  3. Annyira aranyos ezen a kis felvételen. Ők is alakulnak, és hihetetlenül érzékenyen rezonálnak a mi hangulatainkra... Legalábbis én ezt tapasztalom a mininőnél :)

    VálaszTörlés
  4. Tünemény! Nagyon jó kis videót csináltál:-)))

    VálaszTörlés
  5. Még nem szálltam soha be SAL-ba, ha tájékoztatnál privát mélben mit kell tenni hozzá!
    n pont janka kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  6. Székely Sampler???????Hú,ez iszonyatosan izgalmasan hangzik!!!!Már jelentkezem is.:)Biztosan gyönyörű lesz!!!!
    A Kispasik pedig ilyenek...édes....:)
    Ez a harmadik életévéhez közeledő első kamaszkor....kiskamasz.

    VálaszTörlés
  7. Annyira drága :))))

    a hisztis korszakon meg át kell esni...

    VálaszTörlés
  8. Együtt nevettünk Ábellel! Olyan édes kis pasi! Kíváncsi vagyok a Sal-ra.

    VálaszTörlés
  9. Egyszerűen szeretem ezt a kölköt, na! Samu is végigvihogta vele...

    VálaszTörlés
  10. Tündéri ez a kiskrapek! Diámnak is mutattam, csak annyit kért a videot látván, hogy "Mégegyszer!":o)) Köszönöm Ábelnak, hogy megmosolyogtatott minket!:o)

    VálaszTörlés
  11. Olyan, de olyan édes!!!!! Mindig!!!

    A SAL nagyon jó ötlet, nagyon ügyi vagy!!! :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online