2010. január 3.

Új évbe áthímezve...

Az óév utolsó óráiban készült, de csak az új év első óráiban lett kész. (Nem, nem a szilveszteri buli alatt...) :D
Tesómék egyik esküvői fotóalbuma ablakos, vagyis az elejébe képet lehet illeszteni. Sógornőmnek nem volt szíve egyik fotóba sem belevágni, így hímeztem bele egy kis free esküvői mintát (már nem tudom, honnan töltöttem le). Pink lett, hisz minden dekoráció az volt az esküvőjükön.
Az albumot is tőlünk kapták, még az esküvő előtt. Belül, a memo csíkok helyére szeretetről szóló idézeteket nyomtattam és fűztem be.

***

A szilveszteri buli is öcséméknél volt (ahogyan a karácsony is - nagy sikert aratott a terítő!). Az új lakásban minden az első nekik, azért szervezkedtek ennyit! :D
10-en voltunk, barátokkal. Nagyon jó volt a hangulat. Képek is készültek, de mi még nem kaptunk belőle. Ha esetleg fogunk és vannak köztük szalonképesek ;), akkor mutatok majd!
:D

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a szín! A minta nemkülönben!

    VálaszTörlés
  2. Barbi, ez is nagyon szép! Az tetszik a legjobban, hogy jelentéktelennek tűnő apróságokra figyelsz... Nekem ez a legfontosabb jelzőkő feléd ;)

    VálaszTörlés
  3. De jó! Nem mondod, hogy a buliban hímeztél!

    VálaszTörlés
  4. Nekem most új ez a blogruha, de nagyon tetszik! :) Plusz a képen a kis doboz... (ugye az?) Sóhaj... :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! :D

    Julcsi: Dehogy a buliban! Nem ment el az eszem. Csak előtte, hogy el tudjam vinni az albumot a csajoknak nézegetni (persze nem lett kész) és másnap fejeztem be, amikor már ébren és éber voltam. A buliban a játékon, jókedven és nem az iváson volt a hangsúly,így elég hamar kikupálódtam elsején. :D

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! Tetszik a szine is, kiváncsi vagyok, hogy mutat az albumon.Biztos nagyon szép lesz.

    VálaszTörlés
  7. Klassz lett nagyon, kivancsi vagyok milyen az albumon :) En is himeztem szilveszter elott, s utan :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás! Mesés! :))) Várom az albumos fotót róla! :)

    VálaszTörlés
  9. Hű, de szuper lett! olyan "Barbis" :-)
    puszi

    VálaszTörlés
  10. Nagyon klassz, mennyire jól néz így ki az album :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online