2010. január 9.

"Add nekem a Te nyugalmadat..."

/8 éve rajzoltam - ez egy beszkennelt, színeiben megerősített változat - színesceruzával, hetekig, és nagyon szeretem ezt a képet.
A hozzá csatolt verset is. És szerintem most idevág./



"Add nekem a Te nyugalmadat, a Szemlélő szemét,
ki hat napon át sürögvén-forogván,
a hét hetedik napján megpihent és megszentelte azt.
Egy kis világot teremtettem én is.
Hadd nézzem most már rendületlenül,
akár szétmállik, akár megmarad.
Add nekem a Te nyugalmadat."

Reményik Sándor


Ma nagyon sokat blogoltam (nem, nem a Kicsi rovására, és az apja is itthon volt).
Talán van, aki ezt rossz szemmel nézi, hisz ma halt meg papám.
Nekem jó elmerülés, gondolatelterelés volt.
Álszent dolog ilyenkor elterelni a gondolatokat, nem tudomásul venni, hogy mi történt?
Nem hiszem. Inkább emberi. Egy kis menekülés.
Ennyi nehéz helyzet után én most menekülök...
És még nincs vége...

17 megjegyzés:

  1. Sajnálom! Részvétem.

    Már igazán jöhetne egy kis jó is felétek.
    Ha úgy érzed ez kell, hogy lelkedben elcsendesülj, akkor ezt tedd.
    Senki nem fogja a szemedre vetni.

    VálaszTörlés
  2. Ó, Barbi, csak most olvastam. Nagyon sajnálom!
    Fogadd őszinte részvétemet!

    VálaszTörlés
  3. Nem vagy álszent, nem a gondolataidat
    terelted el, hanem azokhoz fordultál - hozzánk, mindannyiunkhoz - akik szeretnek és akiket Te is szeretsz.

    Ne legyen lelkifurdalásod, nem az a feladatod, hogy "szenvedj", hanem az,
    hogy méltón elbúcsúztassátok a Papát
    és szívében ki-ki őrizze az emlékét.
    Végül is jó dolog, hogy volt Papád,
    akivel kötődtetek egymáshoz...
    Három nagyszülőmet nem ismerhettem.
    Ugye, nem ez a természetes...
    Sok szeretettel gondolok rád.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Meg lehet érteni, nem álszent egy cseppet sem. Fogadd őszinte részvétem, és kívánom, hogy hamar túl légy ezen a nehéz időszakon. Azon is amit a bejegyzés végén említesz, miszerint még nincs vége.
    A rajzod gyönyörű. Nem gondoltál még arra, hogy az Iparművészeti Lektorátus elé vidd? 1800-1900Ft/mű, és zsűrizik, értékelik. 1 nap az egész. Szerintem próbáld meg! Nagyon rendesek.

    VálaszTörlés
  5. Miért lenne álszent,hiszen minden versolvasásban is rá gondolsz????
    Úgy szeretem reményiket!Nem ismertem ezt a versét még,köszönöm!
    Gyönyörű a rajzod,a vers!
    Megértelek nagyon is....

    VálaszTörlés
  6. Nem álszent dolog egyáltalán, én már sajnos tudom. :( Mikor meghalt apukám mindent csináltam (olvastam, rejtvényt fejtettem, filmet néztem, bökögettem stb.) csak ne azzal a dologgal keljen törődni. Aztán később jött sajnos a teljes felismerés, ami szörnyű volt. Kívánom, hogy hamar túl legyél a dolgon.

    VálaszTörlés
  7. Őszinte részvétem!!!
    Netezz nyugodtan,rosz az aki roszra gondol,én is itt próbáltam elterelni egy kicsit a figyelmem mikor itt hagyott bennünket az anyukám,bár itt is sokmindenről csak ő jutott az eszembe.:(
    Nagyon sok erőt kívánok és kitartást!!!

    VálaszTörlés
  8. Őszinte részvétem, nagyon sajnálom!

    VálaszTörlés
  9. Fogadd őszinte részvétemet!
    Megnéztem a festményeidet, hát igen ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Részvétem. Nem lesz soha olyan hely, ahová el tudunk bújni vagy menekülni az érzéseink elől. Én 10 éve bátyámat (32 éves volt), 8 éve édesapámat 6 éve nagymamámat 4 éve édesanyámat veszítettem el. Nehéz elhinni, hogy nincsenek, de elfogadtam. Fájt, fáj és mindig is fájni fog! Emléküket,arcukat, cselekedetüket soha nem tudom elfelejteni, és szívembe mindig velem vannak. Mária

    VálaszTörlés
  11. Nehogy félreértsd, amit írtam. Csak azt akartam mondani, hogy kell a nyugalom, az hogy egyedül elbújva csendben vagy éppen sírva gyászoljunk. Én csak a saját tapasztalásomat írtam le.

    VálaszTörlés
  12. Drága Barbi, tudom hogy megtalálod a nyugalmadat!!
    Papádat Isten nyugtassa!

    VálaszTörlés
  13. Kedves Barbi, a szívem csücskében mindig lesz számodra hely.

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online