2010. január 9.

Ábel doboza

Sikerült fotóznom, bár nem sok fény van ma.
Mégis megmutatom még ma a dobozt, egyrészt mert várjátok, másrészt jó a blogba menekülni...
Ilyen kívülről.
A dátumot mégis átjavítottam. Félreérthető volt (11. hó-nak látszott). 20080208 lett belőle.
Amit pedig beletettem: Ábel első cipellője, első cumija, első sapkája, body-ja (amiben kihoztuk a kórházból), egy kis rékli, a keresztelős ingecskéje (azért van harmadik hó rajta, mert Húsvétkor keresztelték az apjával együtt), a kórházi karszalagja, a köldökcsipesze, és a legkisebb zoknija.

Jöjjenek a részletfotók:


a hímzés...


Juhász Gyula versének első versszaka...


egy kedves mackó-charm egy kedves baráttól...


a hátulja...


egy szép kék szalag egy másik kedves baráttól...


kincsek...


az első surranó...


zokni, cumi, karszalag, csipesz...


kis body és rékli...


apró sapka és ingecske...




Én elégedett vagyok vele, bár máshogy terveztem az elején, de egyáltalán nem bánom, hogy ilyenné alakult.
Remélem, nektek is tetszik és a nagy beharangozó után nem csalódtatok.

***


Köszönöm az együttérzéseteket! Mint mindig, most is nagyon jólesik!

32 megjegyzés:

  1. Barbi, ez csodás lett! Olyan jó belegondolni, hogy mennyire fogja szeretni Ábel a benne rejlő kincseket. Bevallom, ezek után én is készítek egy hasonlót Borinak, mert nincs neki :O Nagyon szerettem előbányászni én is a kórházi szalagomat, hajtincseket.
    A kis maci a dobozon, és a bélésnek használt anyag... Egyszerűen csodaszép! Imádom a dobozaidat! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, szépek a színei, ez a kopottas dolog is nagyon illik hozzá.

    VálaszTörlés
  3. Imádni való kis dobozt készítettél az emlékeknek.

    VálaszTörlés
  4. Barbi, meseszép lett ez a kincsesdoboz! Nem is tudom mit írhatnék még, annyira szép és annyira kedves!!!

    VálaszTörlés
  5. Szép, édes, aranyos, kedves.........
    (még egy fénykép....?)

    VálaszTörlés
  6. Szép lett a dobozod, nagyon tetszenek a színek együtt, ezt a babaköszöntőt sem láttam még sehol - stílusa alapján DFEA-ra tippelek... És ahogy elnézem, öt perc híján pontosan 30 évvel fiatalabb nálam Ábel! :)

    VálaszTörlés
  7. folytatom a mondatot: Ábelről, bele a
    dobozkába!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, kedves emlék lesz Ábelnek . :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon szép, aranyos kis dobozka. :)

    VálaszTörlés
  10. Micsoda csodálatos ötlet már megint!!!!!Le vagyok nyűgözve!
    Nagypapid: ennyire szerette a nagymamát,hogy nem bírt nélküle élni.Döbbenetesen megrázó....

    VálaszTörlés
  11. Linda caixa de presente com o bordado maravilhosooo!!
    Parabéns.

    VálaszTörlés
  12. Barbi, ez álomszép!
    A finom részletek, az antik hatás (megkérdezhetem, hogyan csináltad??), az egész összhangja... NAGYON eltaláltad, egyszerűen bámulatosan szép!

    VálaszTörlés
  13. Barbi, én ezen az ötleten még meg is hatódtam! Micsoda kincs lesz ez egyszer a fiacskádnak! Mint a mesében! Milyen jó lenne egy ilyesmi nekem is ill. Diának, én még egy bonbonos dobozkában tartom a bébi-relikviákat:o)

    VálaszTörlés
  14. Tündérszép. Nem is ragozom. :)

    VálaszTörlés
  15. Minden apró kis részlet a helyén van. Nagyon-nagyon szép lett...igazi kincsesláda!

    VálaszTörlés
  16. Ezt jól kitaláltad,biztosan Ábel is büszkén fogja majd mutatni a saját gyerekeinek, unokáinak.Nálunk csak a karszalag maradt meg.

    VálaszTörlés
  17. Micsoda ötlet,nekünk is jó lett volna annak idején,de most majd az unokáimnál valósítom meg!!!:DDD

    Fogad őszinte részvétem!!!

    VálaszTörlés
  18. Barbi!Micsoda ötlet!Milyen szép lett!Mire nincs neked időd!
    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  19. Éppen olyan szép lett, mint ahogy beharangoztad!!!! Nekem is nagyon-nagyon tetszik!!!!
    A doboz antikolása engem is nagyon érdekelne.. :)))))

    VálaszTörlés
  20. very great idea, and beautiful result:)

    VálaszTörlés
  21. Barbi, gratulálok! Tökéletes minden "porcikája", és nagyon stílusos!

    VálaszTörlés
  22. a dobozkád gyönyörűséges lett!
    S minden apró fincikáján látszik a gyerkőcöd felé áradó szeretet.
    Mestermunka a javából!

    VálaszTörlés
  23. Hogy milyen lett??? Mesteri, tökéletes, gyönyörű, egyedi, "Barbis", ....
    Fantasztikus!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon-nagyon tetszik! :)))) És kívánom, hogy előbb-utóbb tudj másikat készíteni. ;)

    VálaszTörlés
  25. Nagyon csodás lett...Jó dolga van Ábelnek...:)

    VálaszTörlés
  26. ...na én nem csalódtam,vagy mégis mert ilyen klasszra nem is gondoltam:)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon szép lett a dobozkád! A kincseknek méltó helyet készítettél!

    VálaszTörlés
  28. Ez a dobozka remek ötlet, és szuper a kivitelezés!
    A karszalagon olvasott dátum alapján elvileg az is elképzelhető, hogy mi már találkoztunk személyesen, mert az én unokám 2008. febr.20-án született ugyanott. már 13-án befektette Fábián dr. a lányom, én meg minden nap ott voltam nála.
    ma is utazom, hétfőn, kedden és szerdán én vigyázok rá, mert csak jövő hónaptól lesz bölcsöde ill. akkortól mehet, anyja-apja meg dolgozik. Ha gondolod írd meg Ti merre szoktatok sétálni, akkor én is elmegyek arra Sárával ha lemegyünk levegőzni.

    VálaszTörlés
  29. I think this is the best baby item I have ever seen - It is perfect

    Beautifully finished !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online