2009. december 28.

Treborettás ajándék


Ó, igen! Abszolút 'treborettás' :D
Én rendeltem Treborettától, de tulajdonképpen a férjecském karácsonyi ajándéka volt a számomra! :D A színeket magam választottam, de hogy milyen is lesz élőben, csak karácsonykor tudhattam meg. Amint megérkezett a csomag, máris Zsolti kezébe nyomtam azzal az utasítással, hogy csomagolja át, de iziben, hogy meg ne gyűrődjön! :D
Csodás élőben! És óriási! Fantasztikusan pakolós, egy kisgyerekes anyuka álma! Édes kis cipzárdísz is fityeg rajta. Már a családi vendégjárásba is vittem! A család nőtagjai kifigyelték ám! Kaptam még Treborettától kis meglepit is, apró anyagokat és gyöngyöket, teát! Azt viszont elfelejtettem lefotózni. Amint meglesz, betűzöm ide. :D
Köszönöm Heni!
És neked is Drága!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jó kis táskád van!!!! Igazi jó, karácsonyi ajándék! Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a szép szavakat,használd egészséggel drága Barbi!!!!!!
    :DDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. De jó táskád lett!! :)) Csini.

    VálaszTörlés
  4. Tutkó kis táska!
    Tényleg elég nagy ahhoz, hogy kiskrapek cuccait is egy helyen tudd tárolni, ha mész valahova.
    A színe meg valami isteni, mert olyan fiatalos és friss, üde.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz táska! És a karácsonyfátok is milyen szép! És a fenyőszoknya. És a kis betlehem. Jaj, annyi bejegyzés, csak kapkodom a fejem a sok szépségen :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, ez az a táska, amit megláttam és azt mondtam: gyönyörű és tökéletes! Nagyon tetszik, viseld sok szeretettel, látatlanban is illik Hozzád!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is hasonló körülmények között lett Kdatta táskám: leegyeztettem anyagokat, színeket, majd csomagoltattam:-) Így mindenki örül. Igaz, hogy a meglepetés faktort így kizártam, de a melléfogásét is.:-) Szép táska!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online